Вичерпний список метрик соціальних мереж (і шаблон звіту)

Вичерпний список метрик соціальних мереж (і шаблон звіту)

Цифри говорять голосніше за слова. Це факт. Однак коли мова заходить про соцмережі, які факти, що доводять успішність вашої маркетингової стратегії, ви можете привести? Вирішальну роль тут гратиме ваша здатність вимірювати ефективність ваших кампаній у соцмережах. Як практику в області цифрового маркетингу, вам потрібно продемонструвати цінність вашої робота, а також зростати як спеціаліст із маркетингу в соцмережах.

У цій статті ми розглянемо:

  • Важливі метрики соціальних мереж та їхнє значення.
  • Дві основні групи метрик соціальних мереж.
  • Розкажемо про особливості вимірювання ваших результатів на п'яти найпопулярніших соціальних платформах.
  • Поділимось своїми висновками та безкоштовним шаблоном звіту щодо метрик соціальних мереж, щоб ви могли надати імпульс своїй кампанії в соцмережах.

Готові справити враження у соціальних мережах?

Зміст

Що таке метрики соціальних мереж?

Категорія №1: Метрики залученості в соціальних мережах

Категорія №2: Рекламні метрики соціальних мереж

Категорія №3: Метрики Facebook

Категорія №4: Метрики Instagram

Категорія №5: Метрики Twitter

Категорія №6: Метрики LinkedIn

Категорія №7: Метрики YouTube

Категорія №8: «Негативні‎»‎ метрики

Завантажте наш безкоштовний шаблон звіту щодо метрик соціальних мереж 

 

Що таке метрики соціальних мереж?

Метрики соціальних мереж – це дані, які використовуються для оцінки ефективності кампаній у соцмережах. Вони вказують на внесок соцмереж у загальну маркетингову стратегію та дохід компанії. Ці показники допомагають оцінити, наскільки ви успішні у досягненні своїх цілей у соціальному просторі, та дозволяють поліпшити свої навички соціального моніторингу.

Важливість метрик соціальних мереж 

Метрики соцмереж важливі, оскільки являють собою ваші ключові показники ефективності або KPI в соцмережах, що використовуються під час оцінки ефективності вашої загальної стратегії. Відстеження цих показників допоможе переконатися в правильності своїх стратегічних рішень і покращити міжвідомчу співпрацю, наприклад, із відділом продажів. Крім того, моніторинг метрик соцмереж дозволить:

 

  1. Показати, як ваша робота вплинула на дохід. 
  2. Визначити свій коефіцієнт конверсії в соцмережах, пов'язаний із вашими онлайн-кампаніями.
  3. Дізнатися більше про свою аудиторію. Метрики соцмереж нададуть вам чимало інформації про ваших онлайн-підписників. Соцмережі, що відстежують вашу діяльність в Інтернеті, проллють світло на те, якому контенту віддають перевагу ваші потенційні та поточні клієнти.
  4. Вплинути на впізнаваність бренду. Присутність компанії в Інтернеті прямо впливає на її авторитет та визнання.
  5. Поставити цілі та діяти швидко. Якщо щось не працює, перегрупуйтеся і почніть заново. Це допоможе вам отримати бажану кількість підписників і створити воронку продажів.

 

Вам слід приймати важливі маркетингові рішення, спираючись на дані та факти, а не на метрики, що тішать ваше его. Які показники найважливіші в маркетингу в соцмережах? Давайте докладніше ознайомимось із першою категорією метрик соцмереж, які потрібно відстежувати.

Категорія №1: Метрики залученості в соціальних мережах

Користувачі по-різному взаємодіють на різних соціальних платформах. Однак більшість таких взаємодій – це лайки, репости, відповіді та реакції.

Якщо ваш контент цікавий, то це означає, що ваша аудиторія витрачає час на взаємодію з ним. Це досягнення не лише тому, що ви чудово попрацювали над тим, щоб привернути увагу користувача, а й тому, що такий контент набере ваги в очах алгоритму. Це, у свою чергу, призведе до більшого охоплення публікації та покращить відвідуваність сайту.

Але, як і у випадку з більшістю метрик, лише один показник залученості не надасть достатньо контексту, необхідного для прийняття обґрунтованих рішень щодо вашої стратегії в соцмережах. Поглянемо на чотири найважливіші метрики залученості в соцмережах, які можуть зробити погоду, якщо їх відстежувати.

  • Коефіцієнт поширення
  • Ступінь схвалення
  • Коефіцієнт віральності
  • Середній рівень залученості

Відстеження однієї метрики соцмереж може допомогти швидко покращити ситуацію і легко досягти певного успіху, однак, щоб ви могли успішно вести цифрову маркетингову кампанію, вам необхідно бачити загальну картину. Повна картина знадобиться під час розробки стратегії, але моніторинг конкретної метрики може допомогти вам стати гнучкими та оперативно змінювати свою стратегію.

Метрика №1: Коефіцієнт поширення

Коефіцієнт поширення вимірює відношення кількості репостів до загальної кількості ваших підписників. Цей показник демонструє популярність вашого контенту, а також те, наскільки ваша онлайн-аудиторія хоче асоціюватися з вашим брендом. Коефіцієнт поширення можна розрахувати, поділивши загальну кількість репостів вашої публікації на загальну кількість підписників, і помноживши результат на 100.

Метрика №2: Ступінь схвалення

Ступінь схвалення можна порівняти з віртуальним кивком у знак згоди, вигуком «Так, мені подобається!» або цифровою ознакою схвалення. Показник допоможе вам зрозуміти, який відсоток вашої аудиторії вважає ваш контент цінним. Зрозуміло, що така інформація може значно допомогти вам у розробці маркетингового плану для вашого контенту та збільшенні вашої частки голосу. Щоб розрахувати ступінь схвалення, поділіть кількість схвалень, які ваша публікація отримала протягом часу на кількість ваших підписників, і помножте результат на 100.

Метрика №3: Коефіцієнт віральності

Віральність – це основна мета будь-якого бізнесу. Якщо ваш бізнес присутній у соцмережах, віральність може розширити ваш канал продажів і підвищити конверсію. Ви можете розрахувати коефіцієнт віральності, поділивши кількість репостів публікації на кількість показів, і помноживши результат на 100.

Метрика №4: Середній рівень залученості

Середній рівень залученості є важливою метрикою. Ваш середній рівень залученості демонструє, чи досягає ваш контент вашої аудиторії та чи привертає її увагу, для чого використовуються лайки, репости та коментарі. Щоб розрахувати рівень залученості, поділіть загальну кількість лайків, репостів і коментарів, які зібрала ваша публікація, на загальну кількість підписників, і помножте результат на 100.

Тепер, коли ми визначили стандартні метрики залученості в соціальних мережах, розглянемо ще одну важливу групу показників, що належать до реклами в соцмережах.

Категорія №2: Рекламні метрики в соціальних мережах

Для інтернет-рекламодавців відстеження ефективності просування в соцмережах – це не лише питання дотримання бюджету. Розуміння та правильна інтерпретація даних збагачує ваш досвід в області цифрового маркетингу. В кінцевому підсумку це поліпшить вашу рекламну стратегію в соцмережах, і ви зможете збільшити базу прихильників, покращити показник лояльності клієнтів і власний бізнес за допомогою маркетингу в соціальних мережах.

  • Ціна за клік (CPC)
  • Клікабельність (CTR)
  • Показник відмов
  • Рентабельність інвестицій (ROI)

Відстеження кожного з цих чудових показників може мати суттєвий вплив на ваш проект. І щойно ви освоїте їх, ви набудете достатньо впевненості, щоб направити свій корабель цифрового маркетингу в правильному напрямку.

Метрика №1: Ціна за клік

Ціна за клік (CPC) – цей показник демонструє скільки коштує кожне натискання на рекламі. Рекламодавці широко використовують ціну за клік спільно з заданим денним бюджетом для кампанії. Деякі видавці визначають свої рекламні ставки за формулою: ціна за показ (CPI), поділена на клікабельність (%CTR). Інші видавці для встановлення ставок використовують торги. Більшість з видавців користуються послугами третіх сторін, які зводять їх із рекламодавцями. Найбільший такий суб'єкт, з яким працює більшість видавців – це Google Ads, що використовує платформу під назвою Google AdSense.

Метрика №2: Клікабельність

Клікабельність (CTR) – це показник конверсії, який відстежує, скільки людей натискають на ваш контент або рекламу, та переходить на цільову сторінку з докладною інформацією. У цьому випадку зараховується конверсія від реклами в соцмережах. Якщо у вас низька клікабельність, то це явна ознака того, що ваш контент не резонує з цільовою аудиторією.

Метрика №3: Показник відмов

Показник відмов – це відсоток відвідувачів сторінки, які покинули вашу сторінку, щойно вони потрапили на неї, не виконавши при цьому жодних дій.

Показник відмов дозволяє вам виміряти ваш трафік із соцмереж та порівняти його з іншими джерелами трафіку в Інтернеті, щоб визначити ефективність вашої цифрової кампанії. Найкращий спосіб відстежувати та оптимізувати показник відмов – це інструмент Google Analytics.

Метрика №4: Рентабельність інвестицій (ROI)

Рентабельність інвестицій може істотно відрізнятися залежно від сфери. Що стосується соцмереж, то вам потрібно знати, чи варті час та кошти, витрачені на ваші цифрові кампанії, отриманого. Те, як саме ви будете розраховувати рентабельність інвестицій, залежить від цілей вашої організації (впізнаваності, згадуваності бренду, доходу, задоволеності клієнтів тощо).

Щоб дати вам деяке уявлення, ось проста формула для розрахунку рентабельності інвестицій для соцмереж: вартість/інвестиції (людино-години, рекламний бюджет тощо) X 100 = рентабельність інвестицій у соцмережах (у відсотках).

Якщо у вас немає завзятої команди для роботи з соціальними мережами, то моніторингу та аналізу вищезазначених соціальних метрик буде достатньо, щоб сформувати стратегію для соцмереж. Однак вам потрібно розуміти, як працює конкретна соціальна платформа, коли ви аналізуєте її найважливіші показники.

 

Категорія №3: Метрики Facebook

У Facebook багато даних. Чому? За даними Statista 2,8 мільярда людей щодня відвідують Facebook, щоб прокрутити стрічку, поділитися новинами або переглянути запропонований контент про те, що їм може сподобатися.

{Таблиця}

  • Покази
  • Охоплення
  • Взаємодія з відео
  • Клікабельність (CTR)

Якщо ви хочете збільшити свою присутність в Інтернеті та залучити більше потенційних клієнтів, Facebook – це платформа, яка вам в цьому допоможе. Ми вибрали чотири основні метрики, за якими стежать маркетологи.

Метрика №1: Покази

Метрика №1: Покази

Покази – це метрика Facebook, яка розповість вам про видимість ваших публікацій у соцмережах або про те, скільки разів ваш контент переглянули.

Щоб знайти цей показник:

  1. Перейдіть на свою бізнес-сторінку в Facebook.
  2. Знайдіть кнопку «Статистика» на бічній панелі «Керування сторінкою».
  3. Натисніть кнопку «Публікації», розташовану на лівій бічній панелі екрана.
  4. Перейдіть в «Охоплення: органічне/платне» та виберіть «Покази: органічні/платні».

Метрика №2: Охоплення

Охоплення публікації в соцмережах – це загальна кількість унікальних користувачів, які переглянули ваш контент або платну рекламу. Ця метрика розповість вам, чи знаходить контент відгук у вашій аудиторії, та допоможе покращити свою цифрову стратегію, спираючись на ці дані.

Метрика №2: Охоплення

Щоб знайти цей показник:

  1. Знайдіть кнопку «Статистика» на бічній панелі «Керування сторінкою» на своїй бізнес-сторінці Facebook.
  2. Натисніть кнопку «Охоплення» на лівій бічній панелі екрана.

Метрика №3: Взаємодія з відео

Взаємодія з відео або кількість відтворень розраховується на основі кількості лайків, репостів, коментарів та кліків, генерованих вашим відеоконтентом. Facebook пропонує два способи аналізу ваших даних – як окремих відеороликів, так і загальної ефективності ваших відео.

Метрика №4: Клікабельність (CTR) 

Клікабельність (CTR) показує відсоток людей, які переглянули вашу рекламу, натиснули її та перейшли на вашу цільову сторінку. Середнє значення CTR у Facebook становить близько 1%. Якщо ваша реклама в Facebook генерує покази, а не кліки, то це означає, що ваш контент не резонує з вашою аудиторією. Це може негативно вплинути на загальну ефективність вашої публікації та призвести до того, що ви платитимете більше за клік.

Не забувайте про ці метрики під час створення контенту для своїх підписників у Facebook. Розглянемо показники ще одного гіганта серед соцмереж, який може істотно вплинути на позиції вашої компанії.

Категорія №4: Метрики Instagram

Як і у випадку з будь-якою іншою соціальною платформою, яка використовується для бізнесу, якщо ви не відстежуєте свої результати, то просто марнуєте свої ресурси. Незалежно від того, плануєте ви співпрацювати з інфлюенсером чи відстежувати ефективність свого акаунту, нижче ви можете ознайомитися з найважливішими метриками.

Категорія №4: Метрики Instagram

  • Покази
  • Охоплення
  • Найпопулярніші хештеги
  • Цікаве

Хоча ніхто не сумнівається у важливості моніторингу цих статистичних даних (саме тому вони наведені відразу), є набагато цінніша інформація, яку можна отримати, якщо зануритися глибше.

Метрика №1: Покази

Покази – це кількість демонстрацій вашої публікації вашій аудиторії. Аналітика соцмережі Instagram додатково розбиває ці дані на покази, отримані від хештегів, з головної сторінки або профілів. Використання хороших хештегів допоможе підвищити покази для ваших публікацій.

Метрика №2: Охоплення

Охоплення – це кількість користувачів, які побачили вашу публікацію. Ви можете переглянути цей показник у своїй статистиці Instagram.

Метрика №3: Найпопулярніші хештеги

Ще один перевірений і надійний спосіб збільшити охоплення – це використання хештегів та фірмових хештегів. Використовуючи відповідні галузеві хештеги, ви можете контролювати ваші показники охоплення та залученості.

Користувачі Instagram можуть додавати до 30 хештегів до кожної публікації. Однак перш ніж зупинятися на конкретній кількості, варто провести власне дослідження та тестування. Ви можете здивуватися, але у випадку з хештегами часто працює правило чим менше, тим краще.

Метрика №4: Цікаве

Цікаве – це функція Instagram, яка дозволяє користувачам знаходити свіжий, цікавий контент від акаунтів, на які вони ще не підписані. Статистика Instagram буде відображати кількість охоплених користувачів, які наразі не підписані на вас.

Тріумфальний запуск платформи у 2014 році ознаменував її неухильний рух до більшої прозорості та більших можливостей для вимірювання метрик соцмережі для всіх користувачів. Відтоді вона продовжує вражати цифровий світ. Про яку платформу йдеться? Звичайно ж, Twitter.

Категорія №5: Метрики Twitter

Twitter відомий своїм швидким і простим способом комунікації. У нього понад 328 мільйонів активних користувачів на місяць.

Тож включення соціальної мережі у власну стратегію видається логічним. Обсяг даних для аналітики, доступних після запуску реклами в соцмережі, може спантеличити. Розібратися у цьому всьому може здаватися непосильним завданням. Ми склали список основних метрик, які потрібно відстежувати, щоб орієнтуватися в морі аналітичних даних та оптимізувати свої кампанії у Twitter.

Категорія №5: Метрики Twitter

  • Середня ефективність твітів
  • Інтереси аудиторії
  • Рівень залученості
  • Зростання підписників

Тепер розглянемо найважливіші метрики Twitter, які варто відстежувати.

Метрика №1: Середня ефективність твітів

Вимірювання метрик Twitter почнемо з оцінки середніх значень.

Якщо ви знатимете свій середній рівень залученості, середню кількість репостів і середню кількість ретвітів, то зможете поліпшити продуктивність своєї компанії. Щоб перевірити її середню ефективність, перейдіть на сторінку твітів на панелі аналітики Twitter.

Метрика №1: Середня ефективність твітів

Метрика №2: Інтереси аудиторії

Соціальні мережі не дарма називають соціальними. Інтегральна частина соціального аспекту – це розуміння того, хто ваші підписники.  Метрики аудиторії Twitter, що показують, який тип аудиторії приваблює ваша сторінка, є невід'ємною частиною майбутніх кампаній. Розуміння вашої аудиторії надасть вам вичерпну інформацію про те, кому ви доносите свої послання та яким має бути їхній зміст?

Ці дані дозволять створювати релевантний контент для відповідної аудиторії на основі важливих демографічних даних, таких як їхні інтереси, місцезнаходження, стать і стиль життя.

Метрика №2: Інтереси аудиторії

Відстежуйте ці дані протягом всього проміжку часу, оскільки вони можуть змінюватися з розвитком вашого бренду.

Метрика №3: Рівень залученості

Якщо у вашого бізнесу є акаунт у Twitter, вам обов’язково потрібно відстежувати ефективність своєї взаємодії. Рівень залученості – це метрика, яка допоможе вам скласти загальне уявлення. Аналіз цих даних покаже, чи окупаються ваші зусилля в соцмережах. І найпрекрасніше тут те, що у ваших підписників є безліч способів взаємодіяти з вашим брендом.

Наприклад, хтось може натискати посилання, підписатися на вас, ретвітнути або використати ваш фірмовий хештег.

На додаток до багатьох інших речей, ви можете дізнатися загальний рівень залученості. Для цього перейдіть на панель моніторингу твітів в Аналітиці Twitter і натисніть «Рівень залученості».

Метрика №4: Зростання підписників

Кожному онлайн-бренду потрібні вірні прихильники. Якщо їхнє число не збільшується, то ваші продажі будуть падати. Чим більша аудиторія, тим ширше охоплення та більше шансів на успішність збуту.

За допомогою аналітики Twitter ви можете відстежувати, наскільки швидко та ефективно зростає кількість ваших підписників. Ваш звіт щодо соцмереж може містити ваші щотижневі результати, починаючи з першого дня.

Відстеження кількості своїх підписників допоможе вам залишатися проактивним та оперативно відреагувати на чутливий твіт, перш ніж ситуація вийде з-під контролю. Крім того, якщо вам потрібно представити економічне обґрунтування на користь розширення вашої присутності в соцмережах, то такий моніторинг дозволить посилити свої аргументи.

Щодо наступної платформи соціальних мереж, то у нас не виникне жодних проблем з її захистом. Це місце, де потрібно представляти свій бізнес і себе.

Категорія №6: Метрики LinkedIn

Відстеження аналітики LinkedIn необхідне для кількісної оцінки ваших маркетингових зусиль у соціальних мережах та отримання даних, необхідних для підвищення рентабельності інвестицій та досягнення ваших цілей у соцмережах.

З роками LinkedIn кардинально змінився та став популярною соцмережею для брендів В2В. Це платформа для пошуку найталановитіших фахівців та демонстрації свого впливу в галузі.

Насправді аж 79% маркетологів вважають, що ця платформа є основним джерелом лідогенерації.

  • Покази
  • Клікабельність (CTR)
  • Рівень залученості
  • Аналітика щодо адвокації співробітників

Однак для максимального використання можливостей LinkedIn потрібна стратегія, яка відрізняється від тієї, що працює для Facebook, Instagram або Twitter.

Стандарти контенту в LinkedIn набагато вищі, що вимагає того, щоб контент був більш професійним і досконалим. Це не єдина її особливість. Платформа також покладається на унікальний набір метрик.

Метрика №1: Покази

Метрика №1: Покази

Вивчаючи оновлену таблицю з метриками, ви отримаєте цінні відомості про соцмережу. Наприклад, ви зможете оптимізувати свій графік публікацій, визначивши найкращий час для публікацій на основі часу і дат, коли ваші публікації в соцмережі переглядали частіше. Крім того, те, що LinkedIn публікує для спонсорів, залежить від того, який тип контенту в соцмережі є найцікавішим. Також моніторинг своїх показів у соцмережі дозволяє залишатися гнучкими та вчасно оновлювати власну маркетингову стратегію.

Але є одна заковика. Велика кількість показів не означає, що ви можете розслабитися та сидіти склавши руки. Вам все одно потрібно знати наступні три метрики, щоб розуміти, чи знайшла ваша публікація відгук у вашої аудиторії.

Метрика №2: CTR (Клікабельність)

Метрика №2: CTR (Клікабельність)

LinkedIn зараховує кліки тоді, коли авторизований користувач натискає на вашу публікацію, назву компанії чи логотип. Такі взаємодії, як репости, реакції чи коментарі, не враховуються цієї метрикою.

CTR – це дієва метрика, яка дає вам загальну картину щодо взаємодії з вашою публікацію. Цей показник відображається у відсотках і розраховується, як кількість кліків, отриманих вашою публікацією, поділених на кількість показів.

Метрика №3: Рівень залученості

Метрика №3: Рівень залученості

LinkedIn вимірює рівень залученості наступним чином: сума взаємодій, кліків і нових підписників ділиться на покази публікації. Високий рівень залученості красномовно свідчить про релевантність та якість вашого контенту.

Чим вищий рівень залученості, тим привабливішим вважає ваш контент ваша аудиторія.

Метрика №4: Аналітика щодо адвокації співробітників

Члени вашої команди – посли вашого бренду. І якщо ваша компанія дійсно піклується про ваших співробітників, то це буде видно. На сторінці довідки LinkedIn стверджується, що аналітика щодо адвокації співробітників дає можливість адміністраторам сторінок оцінити тенденції взаємодії співробітників та членів команди з контентом для співробітників на вкладці «Моя компанія». Сюди входять такі показники, як кількість рекомендацій і рефералів, які створені для тих, хто підключений до сторінки LinkedIn вашої компанії. Або такий, як кількість коментарів користувачів до публікацій працівників.

Оскільки ми наближаємося до кінця списку соціальних платформ, то було б несправедливо з нашого боку не згадати платформу, яка дозволяє поширювати любов до відео та музичного контенту.

Категорія №7: Метрики YouTube

Щоб досягти успіху на YouTube, потрібно знати рецепт успішного відео. Частково це означає мати уявлення про кількість підписників, час перегляду, охоплення аудиторії, утримання, клікабельність і джерела трафіку.

Якщо ви хочете розвивати свій канал на YouTube, ось чотири найважливіші показники для відстеження темпів зростання вашої аудиторії.

  • Кількість підписників
  • Клікабельність
  • Залученість
  • Час перегляду

Щодня люди завантажують на YouTube понад 700 000 годин відеороликів, але лише деякі з них викликають відчутний інтерес у користувачів. Щоб мати можливість виміряти успішність вашого бренду на YouTube, вам потрібно розуміти показники, представлені в Аналітиці YouTube.

<H3> Метрика №1: Кількість підписників

&lt;H3&gt; Метрика №1: Кількість підписників

Підписник отримує сповіщення про новий контент на вашому каналі YouTube, що спрощує для нього перегляд ваших відео та збільшує кількість переглядів. Підписники зазвичай дивляться вдвічі більше відеоконтенту, ніж звичайні глядачі.

Метрики «Кількість підписок» і «Кількість відписок» говорять самі за себе, дозволяючи вам дізнатися, які відео, локації та часові рамки додають вам підписників, а які забирають. Звіт щодо підписників на YouTube показує динаміку чисельності ваших підписників після кожного відео. Це дозволяє вам зрозуміти, які відео залучають нових підписників. Надаючи пріоритет інтересам своїх підписників, наприклад пропонуючи спеціальні вебінари, ви створюєте відео, які захочуть переглядати, тим самим збільшуючи час перегляду та підвищуючи свій рейтинг у пошуковій системі.

Метрика №2: Клікабельність

Метрика №2: Клікабельність

Клікабельність показує, як часто користувачі натискають на ваше відео. Метрика конвертує ваші покази в перегляди. Як і у випадку з рекламою в Facebook, з усіх, хто бачив ваше відео у своїй стрічці, певна кількість натисне на нього.

Як спонукати своїх підписників натискати? Тут грає роль багато чинників. Їхню увагу може привернути цікавий заголовок відео або мініатура зображення з влучною інформацією на ній.

Розуміння клікабельності неминуче дозволить вам вигідно відрізнятись. Використовуйте ці дані для оптимізації своїх маркетингових матеріалів, оновлення логотипів вашого каналу й інших елементів бренду відповідно до уподобань глядачів.

Метрика №3: Залученість

Лайки, дизлайки, коментарі та репости – це безцінні якісні дані для маркетологів для оцінки залученості.

Репости показують, що користувачі публічно демонструють свою довіру та підтримку, а також мають бажання ділитися відео з іншими учасниками соцмережі.

Коментарі можуть демонструвати сильні емоції глядачів після перегляду вашого відео. Лайки та дизлайки допоможуть вам вирішити, які теми для відео найкраще підійдуть для вашої аудиторії. Щоб дізнатися показники взаємодії з вашими відео, перейдіть до Звіту щодо взаємодій в YouTube.

Метрика №4: Час перегляду

Метрика №4: Час перегляду

Метрика часу перегляду на YouTube показує скільки часу люди витратили на перегляд відео. Це базова метрика, яку потрібно відстежувати, оскільки час перегляду відіграє важливу роль в алгоритмі YouTube. Відеороликам з більшим загальним часом перегляду віддається пріоритет, і вони з'являються у верхній частині результатів пошуку та рекомендацій YouTube, залучаючи до вашого каналу нову потенційну аудиторію. Алгоритм вважає, що чим більше переглядів отримує відео, тим воно корисніше та цікавіше.

Цей показник можна легко знайти у звіті про час перегляду. Він покаже вам, як змінювався загальний час перегляду ваших відео з плином часу. Ви також можете фільтрувати кожне своє відео за часом перегляду та групувати його за темами, стилями та тривалістю, щоб визначити найпопулярніші типи відео.

Категорія №8: «Негативні‎»‎ метрики

Те, що ці метрики називаються негативними, не означає, що вам не треба займатися їхнім відстеженням. Навпаки, потрібно постійно стежити за будь-якими змінами в цих чотирьох показниках:

  • Аналіз тональності
  • Коефіцієнт відтоку
  • Кількість відписок
  • Негативні відгуки

Звіти щодо цих чотирьох негативних метрик соцмереж можуть здаватися не дуже обнадійливими або мотивуючими. Однак вони швидко вкажуть на проблемні місця вашої кампанії в соцмережах та потенційні корективи, які необхідно внести.

Метрика №1: Аналіз тональності

Інформація – це сильна зброя, особливо коли йдеться про те, що говорять про ваш бренд. Тональність у соціальних мережах – це колективні почуття, думки та емоції, які користувачі соцмереж відчувають до вашого бренду. Це об’єктивна інтерпретація того, що являють собою всі коментарі, @згадки та репости.

Щоб з'ясувати місце вашого бренду на спектрі позитивних і негативних емоцій, вам потрібно проаналізувати кількість конверсій. Аналіз тональності передбачає збір та аналіз інформації у публікаціях користувачів про ваш бренд, якими вони діляться у соцмережах.

Аналіз тональності важливий, оскільки наближає вас до розуміння своєї аудиторії, покращує досвід клієнта, його обслуговування та залученість, а також саму розробку продукту. Найкращий спосіб проведення такого аналізу – це використання спеціального інструменту аналізу соцмереж.

Метрика №2: Коефіцієнт відтоку

Коефіцієнт відтоку клієнтів, також відомий як швидкість втрати чи відтоку клієнтів – це відсоток клієнтів, які протягом певного часу припинили вести бізнес з компанією.

У кожній сфері свій орієнтир щодо коефіцієнта відтоку. Щоб розрахувати коефіцієнт відтоку, візьміть кількість клієнтів, яких ви втратили в минулому кварталі, і поділіть її на кількість нових, які підписалися. Отриманий відсоток – це і є ваш коефіцієнт відтоку. Наприклад, компанія, яка розпочала минулий квартал з 500 клієнтами й втратила десять з них, матиме коефіцієнт відтоку 2%.

Метрика №3: Кількість відписок

Велика кількість підписників у соцмережі – це чудово, але вони не принесуть вам жодних доходів, якщо не взаємодіятимуть з вашим контентом. Зрозуміло, що незацікавлені користувачі почнуть відписуватися від вас. Також очевидно, що дехто відсіється. Однак важливо розуміти, чому ваші підписники йдуть – щоб допомогти вам обзавестися новими. Один із найкращих способів поліпшити співвідношення своїх підписок і відписок – це запитати в аудиторії, який контент вона хотіла б отримувати, як часто і в якій формі.

Метрика №4: Негативні відгуки

Коли негативні відгуки клієнтів публікуються в Інтернеті, їх може побачити весь світ. Погана слава поширюється швидко, що може серйозно вплинути на репутацію вашого бренду. На жаль, ви не зможете ніяким чином завадити комусь залишати негативні відгуки про ваш бізнес. Однак існують способи, як нейтралізувати негативні відгуки, щоб відновити репутацію. Сюди входять оперативна та ретельна відповідь, переведення розмови в офлайн і позитивні відгуки на вашому сайті.

Коли ви даєте належну (і швидку) відповідь на негативні відгуки, то демонструєте своїм поточним та потенційним клієнтам досвід, який можна очікувати від вашого бренду. Це надійний спосіб соціалізації на соціальних платформах, які для цього й були створені.

Завантажте наш безкоштовний шаблон звіту щодо метрик соцмереж

Відстеження важливих метрик соцмереж необхідне, щоб розуміти, як справи з присутністю вашого бренду в Інтернеті, та передавати цю інформацію іншим командам. Щоб допомогти вам активізувати вашу стратегію роботи в соцмережах, ми розробили цей зручний шаблон звіту щодо метрик соціальних мереж.

 

Усталений спосіб моніторингу та звітування про вашу роботу в Інтернеті спростить ваші робочі процеси та дозволить вашій стратегії працювати як годинник.

Повернемося до вас

Моніторинг та відстеження того, наскільки успішним є ваш бренд у соцмережах, може бути непростим завданням. Однак варто пам'ятати, що важка праця завжди окупається. Якщо ви вмієте відстежувати метрики соціальних мереж, то можете управляти своєю стратегією для соцмереж.

Сподіваємося, що визначення метрик соціальних мереж, якими ми поділилися, було легко запам’ятати, а обґрунтування важливості їхнього відстеження – чітким і зрозумілим. Ви не лише зможете наповнити змістом свої ключові показники ефективності, але й вдосконалювати загальну стратегію для соцмереж і розвиватись як професіонал в області цифрового маркетингу у своїй організації.

Існує чимало платформ соціальних мереж. Найпопулярніші з них, такі як Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn та YouTube – це платформи, на яких має бути присутнім ваш бізнес. Однак пам’ятайте, що хоча всі ці платформи називаються соцмережами, всі вони потребують індивідуального підходу до інтерпретації своїх даних.

Сподіваємося, що наш шаблон допоможе вам з відстеженням метрик соціальних мереж. І про всяк випадок, наш блог – це відмінний ресурс для пошуку натхнення та відповідей на ваші найактуальніші питання щодо цифрового маркетингу.

Вичерпний список метрик соціальних мереж (і шаблон звіту)

Шукаєте найкращі метрики соціальних мереж, щоб включити їх до своїх звітів для соцмереж? Ось вичерпний перелік метрик, а також безплатний шаблон для завантаження.

25 кращих інструментів керування соціальними мережами для SMB [перелік на 2021 рік]

Ми склали список з 25 інструментів керування соціальними мережами для різних розмірів компаній, бюджетів та тощо. Знайдіть інструмент, який краще усього підходить для вас, у нашому списку на 2021 рік

Як провести аудит соціальних мереж за 30 хвилин (+ безкоштовний шаблон)

Чи проводите ви регулярний аудит ефективності ваших соціальних мереж? Якщо ні, то ця інформація для вас. Дізнайтеся, як провести аудит соціальних мереж за 30 хвилин.
Як провести аудит соціальних мереж за 30 хвилин (+ безкоштовний шаблон)