Найпопулярніші 230 хештегів LinkedIn для збільшення впливу (за категоріями)

Найпопулярніші 230 хештегів LinkedIn для збільшення впливу (за категоріями)

Яке значення для вас має LinkedIn?

Напевно, перш за все, це платформа для пошуку роботи та спілкування з іншими професіоналами. LinkedIn також є потужною маркетинговою платформою в соціальних мережах для бізнесу В2В та В2С. Крім того, ви можете використовувати його для створення лідів, просування своєї продукції та підвищення впізнаваності бренду.

Але чи знаєте ви, що ви також можете залишатися в курсі та стежити за останніми тенденціями у вашій галузі за допомогою хештегів?

Та чи знаєте ви, як знайти найпопулярніші хештеги LinkedIn і використати їх на свою користь?

У нашому посібнику є всі необхідні відповіді на ці питання. Давайте дізнаємося їх прямо зараз!

Зміст

Популярні хештеги LinkedIn у 2021 році

Маркетингові хештеги

Бізнес -хештеги

Хештеги підприємця

Хештеги лідерства

Хештеги людських ресурсів

Хештеги найму

Юридичні хештеги

Хештеги нерухомості

Фітнес-хештеги 

Хештеги психічного здоров'я

Хештеги мотивації

Хештеги самолюбства

Як знайти хештеги у LinkedIn

Як використовувати хештеги у LinkedIn

Як стежити за хештегами у LinkedIn

Як створити новий хештег у LinkedIn

Популярні хештеги LinkedIn у 2021 році

Як і на будь-якій іншій платформі, деякі хештеги в LinkedIn користуються більшою популярністю, ніж інші. Ось список популярних хештегів LinkedIn у 2021 році:

  • #innovation – 38.8 млн підписників
  • #digitalmarketing – 27.5 млн підписників
  • #technology – 26.4 млн підписників
  • #futurism – 23.5 млн підписників
  • #marketing – 20,3 млн підписників
  • #socialmedia – 19. млн підписників
  • #socialnetworking – 19 млн підписників
  • #venturecapital – 19.3 млн підписників
  • #motivation – 15.7 млн підписників
  • #sustainability – 13.2 млн підписників
  • #healthcare – 9.7 млн підписників
  • #education – 9.6 млн підписників
  • #design – 5.8 млн підписників
  • #sales – 5.8 млн підписників
  • #fundraising – 5.7 млн підписників
  • #construction – 4.7 млн підписників
  • #realestate – 4.1 млн підписників
  • #business – 3.6 млн підписників
  • #leadership – 3,1 млн підписників
  • #jobs – 2.8 млн підписників
  • #recruitment – 2.4 млн підписників
  • #hiring – 2.4 млн підписників
  • #artificialintelligence – 2.4 млн підписників
  • #jobsearch – 1.7 млн підписників
  • #covid19 – 1.1 млн підписників
  • #job – 1 млн підписників 
  • #ai – 564.3 тисячі підписників 

Спробуйте також знайти трендові хештеги у своїй галузі - це допоможе вам зацікавити більше людей у вашому бренді та товарі. 

Маркетингові хештеги

Тепер почнемо з нашої першої категорії - маркетингу. Ці хештеги є досить популярними, враховуючи, що #marketing та #digitalmarketing є одними з трендових хештегів.

  • #digitalmarketing – 27.4 млн підписників
  • #socialmedia – 19.7 млн підписників
  • #branding – 18 млн підписників
  • #advertisingandmarketing – 17.2 млн підписників
  • #strategy – 5 млн підписників 
  • #contentmarketing – 650 тисяч підписників
  • #copywriting – 641.4 тисячі підписників
  • #emailmarketing – 506.7 тисяч підписників
  • #consumerbehavior – 331.6 тисяч підписників
  • #advertising – 206.5 тисяч підписників
  • #seo – 127 тисяч підписників
  • #onlinemarketing – 49.9 тисяч підписників
  • #b2bmarketing – 34 тисячи підписників
  • #blogging – 26.5 тисяч підписників
  • #adwords – 10.7 тисяч підписників
  • #social – 8 тисяч підписників
  • #promotion – 8 тисяч підписників
  • #optimization – 6.3 тисяч підписників
  • #marketingagency – 6.2 тисяч підписників
  • #marketers – 2.1 тисяча підписників
  • #marketingtips – 3.7 тисяч підписників 

Як бачите, у цьому списку є досить багато нішевих хештегів. Ці хештеги LinkedIn можуть допомогти вам охопити певну аудиторію та спільноти, орієнтовані на маркетинг.

Бізнес-хештеги

LinkedIn - це про бізнес, тому, природно, що ви знайдете багато хештегів у відповідності до цієї теми, які також можна використовувати для маркетингу в LinkedIn для просування свого бренду. 

  • #leanstartups – 19 млн підписників
  • #business – 3.6 млн підписників 
  • #startup – 999.2 тисячі підписників
  • #growthhacking – 160.4 тисячі підписників
  • #businessowner – 11.7 тисяч підписників
  • #businessgrowth – 6.7 тисяч підписників
  • #businessstrategy – 6.7 тисяч підписників
  • #startuplife – 6.3 тисяч підписників
  • #businesscoach – 5.3 тисяч підписників
  • #onlinebusiness – 4.7 тисяч підписників
  • #businessideas – 3.6 тисяч підписників
  • #businesswoman – 3.5 тисяч підписників
  • #businesstips – 3.1 тисяча підписників
  • #startupbusiness – 2.3 тисячі підписників
  • #businessnews – 2.3 тисячі підписників
  • #businessopportunity – 1.4 тисячі підписників
  • #businessmanagement – 1.3 тисячі підписників
  • #startupstories – 1.2 тисячі підписників
  • #startupcompany – 1.1 тисяча підписників
  • #businessplan – 1.1 тисяча підписників
  • #businessinsider – 1 тисяча підписників 

Бізнес-хештеги не супер конкурентоспроможні. Тож якщо ви власник малого бізнесу і вам потрібно покращити видимість в Інтернеті, ці хештеги є чудовим вибором. Але щоб ці хештеги працювали, робіть їх відповідними до вашої публікації.

Хештеги підприємця

У LinkedIn ви можете спілкуватися з багатьма підприємцями. Також можна читати та стежити за їх історіями за допомогою таких хештегів:

  • #professionalwomen – 17.9 млн підписників
  • #entrepreneurship – 22.7 млн підписників
  • #personalbranding – 10.4 млн підписників 
  • #smallbusiness – 814.3 тисячі підписників
  • #entrepreneur – 517,9 тисяч підписників
  • #entrepreneuriat – 262.4 тисячі підписників
  • #entrepreneurs – 103.5 тисяч підписників
  • #entrepreneurmind – 6.2 тисячі підписників
  • #entrepreneurmindset – 4.4 тисячі підписників
  • #entrepreneurlife – 4.2 тисячі підписників
  • #entrepreneurial – 1.4 тисячі підписників
  • #femaleentrepreneur – 1.2 тисячі підписників 

У цій категорії також не так багато конкурентних хештегів. Це дає вам чудову можливість просувати свій бренд та контент.

Хештеги лідерства

Багато всесвітньо відомих лідерів активно працюють у LinkedIn. Ви можете використовувати хештеги, щоб стежити за ними та ділитися власними думками на тему лідерства з іншими.

  • #management – 36 млн підписників
  • #leadership – 3.1 млн підписників 
  • #leadershipdevelopment – 382.5 тисяч підписників
  • #leadershipfirst – 141.9 тисяч підписників
  • #mentoring – 38.9 тисяч підписників
  • #leader – 37.3 тисячі підписників
  • #manager – 25.6 тисяч підписників
  • #thoughtleadership – 21.4 тисячі підписників
  • #managementdevelopent – 14.2 тисячі підписників
  • #mentorship – 13.2 тисячі підписників
  • #leadershipmatters – 13.1 тисяча підписників
  • #leadershipcoaching – 11.8 тисяч підписників
  • #managers – 8.6 тисяч підписників
  • #mentor – 8.3 тисяч підписників
  • #leadershiplessons – 8 тисяч підписників
  • #leadershipskills – 7.1 тисяча підписників
  • #leanmanagement – 6.5 тисяч підписників
  • #leadershiptraining – 6.2 тисяч підписників
  • #leadershiptips – 3.4 тисячі підписників
  • #leadershipsummit – 2.9 тисяч підписників
  • #femaleleadership – 2.9 тисяч підписників
  • #leadershipcoach – 2.7 тисяч підписників
  • #leadershipmindset – 1.9 тисяч підписників
  • #managementstyle – 1.9 тисяч підписників
  • #leadershipqualities – 1.4 тисячі підписників
  • #managerjobs – 1.2 тисячі підписників
  • #leadershipexcellence – 1.1 тисяча підписників
  • #thoughtleader – 1.1 тисяча підписників
  • #managementskills – 1.1 тисяча підписників
  • #selfleadership – 1 тисяча підписників 

Обережно - більшість цих хештегів є досить конкурентними. Щоб покращити свою видимість у мережі, додайте до них більш нішевих хештегів.

Хештеги людських ресурсів

Якщо ви працюєте у кадровій сфері, ви можете використовувати LinkedIn для спілкування з іншими професіоналами у цій галузі, знайти та поділитися відповідним думками, використовуючи хештеги з категорії людських ресурсів. 

  • #hr – 926,4 тисячі підписників
  • #humanresources – 33.3 млн підписників
  • #hrmanager – 15.7 тисяч підписників
  • #hrcommunity – 6.2 тисячі підписників
  • #hrconsulting – 5.9 тисяч підписників
  • #hrmanagers – 5.7 тисяч підписників
  • #humanresourcesmanagement – 4.8 тисяч підписників
  • #hrmanagement – 4.7 тисячі підписників
  • #hrm – 2.9 тисяч підписників
  • #hrcareers – 2.8 тисяч підписників
  • #hrlife – 2.4 тисячі підписників
  • #hrs – 2.3 тисячі підписників
  • #hrconsultancy – 1.3 тисячі підписників
  • #humanresourcesjobs – 1.1 тисяча підписників
  • #hrconsultant – 1.1 тисяча підписників 

Найкраще в цих хештегах те, що всі вони дуже нішеві, а це означає, що ви зможете легко знайти свою цільову аудиторію та зв’язатися з нею. 

Хештеги найму

Багато шукачів роботи створюють профілі LinkedIn, щоб знайти більше можливостей для працевлаштування. Іноді достатньо опублікувати повідомлення про те, що ти шукаєш роботу. Але ви також можете покращити видимість своєї публікації за допомогою певних хештегів, призначених для найму.

  • #jobinterviews – 14.3 млн підписників
  • #hiring- 2.4 млн підписників
  • #recruitment – 2.2 млн підписників
  • #recruiting – 934.2 тисячі підписників
  • #recruiters – 427.4 тисячі підписників
  • #nowhiring – 85.7 тисяч підписників
  • #hiringnow – 57.5 тисяч підписників
  • #hiringalert – 41.9 тисяч підписників
  • #urgenthiring – 34.7 тисяч підписників
  • #wearehiring – 33.5 тисяч підписників
  • #hiringtalent – 18.4 тисячі підписників
  • #hiringmanagers – 12.7 тисяч підписників
  • #jobshiring – 6.1 тисяча підписників
  • #hiringprocess – 4.9 тисяч підписників
  • #werehiring – 4.7 тисяч підписників
  • #hiringtrends – 2.8 тисяч підписників
  • #hiringpost – 2.4 тисячі підписників
  • #hiringinterns – 2.3 тисячі підписників
  • #hiringevent – 1.8 тисяч підписників
  • #hiringtips – 1 тисяча підписників
  • #hiring2021 – 1 тисяча підписників 

Усі ці хештеги є конкурентоспроможними, тому додайте кілька нішевих хештегів, щоб звузити охоплення та змусити більше людей із відповідної галузі побачити вашу публікацію. 

Юридичні хештеги 

Хештеги LinkedIn, пов'язані із законодавством, не настільки численні, як хештеги найму, але існує чимало надійних варіантів, які можна використати, щоб отримати більше охоплення з вашими публікаціями LinkedIn. 

  • #law – 5.5 млн підписників 
  • #lawenforcement – 286.2 тисячі підписників
  • #lawyers – 67.3 тисяч підписників
  • #lawfirms – 66.4 тисячі підписників
  • #lawyer – 52.2 тисячі підписників
  • #lawfirm – 42.4 тисячі підписників
  • #lawschool – 11.9 тисяч підписників
  • #lawyerlife – 11.6 тисяч підписників
  • #attorney – 10.7 тисяч підписників
  • #lawstudent – 8.5 тисяч підписників 

Якщо ви шукаєте роботу адвоката, додайте хештег місцезнаходження, щоб зробити пошук більш конкретним. 

Хештеги нерухомості

Спільнота зі сфери нерухомості досить активна у LinkedIn. Ви знайдете безліч груп за інтересами та особисті профілі, які діляться останніми новинами у галузі нерухомості. Ви також можете відстежувати цей зміст за допомогою відповідних хештегів.

  • #realestate – 4.1 млн підписників
  • #housing – 3.5 тисяч підписників
  • #property – 93.5 тисяч підписників
  • #propertymanagement – 65.7 тисяч підписників
  • #realtor – 53 тисячі підписників
  • #realestateagent – 47.9 тисяч підписників
  • #realestateinvestment – 42.1 тисяча підписників
  • #realtors – 38 тисяч підписників
  • #realestatedevelopment – 10.3 тисячі підписників
  • #realestateinvesting – 12 тисяч підписників
  • #realestateinvestor – 7.1 тисяча підписників
  • #broker – 4.3 тисячі підписників
  • #forsale – 4.1 тисяча підписників
  • #realtorlife – 1.4 тисячі підписників
  • #realestateagents – 1 тисяч підписників 

Агенти з нерухомості зазвичай працюють у певному місці. Тож, якщо ви хочете розмістити оголошення про компанію чи влаштуватися на роботу в певній місцевості, обов’язково додайте хештег місцезнаходження.

Фітнес-хештеги

Хоча LinkedIn - не найкраща платформа з соціальних медіа для любителів фітнесу, ви все одно можете рекламувати на ній свій бізнес  і отримати кількох підписників за допомогою цього списку хештегів. 

  • #coaching – 158.5 тисяч підписників 
  • #wellness – 133.8 тисяч підписників
  • #fitness – 110,7 тисяч підписників
  • #fitnessindustry – 24.6 тисяч підписників
  • #coach – 19.6 тисяч підписників
  • #coaches – 16.5 тисяч підписників
  • #fitnesstraining – 10.4 тисячі підписників
  • #trainers – 6.5 тисяч підписників
  • #trainer – 5.4 тисячі підписників
  • #fitnessmotivation – 1.2 тисячі підписників

У цьому списку є кілька хештегів, які можна сплутати з категорією лідерства. Тож не забудьте налаштувати свої хештеги таким чином, щоб більше зосередитися на фітнес -індустрії.

Хештеги психічного здоров'я

Тема психічного здоров’я є досить популярною на всіх платформах соціальних медіа. Ви можете стежити за кількома хештегами психічного здоров’я у LinkedIn, а також читати пости відомих лідерів та професіоналів галузі.

  • #mentalhealth – 1.7 млн підписників 
  • #mentalhealthawareness – 58.4 тисяч підписників
  • #therapy – 22.1 тисяча підписників
  • #counseling – 21.9 тисяч підписників
  • #therapist – 15.1 тисяча підписників
  • #mentalhealthmatters – 13.6 тисяч підписників
  • #mentalillness – 6.2 тисяч підписників
  • #mentalhealthsupport – 1.1 тисяча підписників
  • #mentalhealthsupport – 1.1 тисяча підписників
  • #mentalhealthmonth – 1.1 тисяча підписників 

Цей список хештегів не є надто обширним, але є чимало конкурентних прикладів, які можуть дати вашій публікації суттєвий імпульс. 

Хештеги мотивації

Це деякі з найпопулярніших хештегів у LinkedIn. LinkedIn - це не лише платформа для пошуку роботи та спілкування з іншими професіоналами своєї справи. Це також місце, де лідери думок діляться своїми мотиваційними історіями, які ви можете знайти за наступними хештегами:

  • #personaldevelopment – 14.7 млн підписників 
  • #motivation – 15.7 млн підписників
  • #whatinspiresme – 8.1 млн підписників
  • #gettingthingsdone – 7 млн підписників
  • #inspiration – 1 млн підписників
  • #success – 715.4 тисячі підписників
  • #mindset – 159.4 тисячі підписників
  • #inspirationalquotes – 55 тисяч підписників
  • #positivity – 26.9 тисяч підписників
  • #motivationalspeakers – 23.4 тисячі підписників
  • #goals – 20.9 тисяч підписників
  • #motivational – 15.8 тисяч підписників
  • #quotes – 7.3 тисячі підписників
  • #positivevibes – 7 тисяч підписників
  • #positive – 6.5 тисяч підписників
  • #motivationalquotes – 6 тисяч підписників
  • #motivationalspeaking – 5.4 тисячі підписників
  • #quoteoftheday – 4.6 тисяч підписників
  • #motivationalspeaker – 4.6 тисяч підписників
  • #motivationmonday – 4.4 тисячі підписників
  • #dailymotivation – 3.6 тисяч підписників
  • #motivateyourself – 3 тисячі підписників
  • #motivationdaily – 1.1 тисяча підписників 

 

Як бачите, ці хештеги є дуже конкурентними. Тож, якщо ви хочете, щоб вашу публікацію бачило більше людей, спробуйте додати свою галузь, щоб звузити охоплення.

Хештеги самолюбства

Хештеги про любов до себе не є одними з найкращих у LinkedIn. Крім того, ця тема часто підпадає під категорію мотивації. Тим не менш, деякі з цих хештегів є досить популярними, та допомагають підвищити видимість вашого бренду в LinkedIn.

  • #growth – 160.5 тисяч підписників
  • #love – 119.9 тисяч підписників
  • #gratitude – 104 тисячі підписників
  • #life – 52.6 тисяч підписників
  • #empowerment – 15.9 тисяч підписників
  • #selfcare – 15 тисяч підписників
  • #confidence – 12.4 тисячі підписників
  • #lifestyle – 8.6 тисяч підписників
  • #healing – 7.6 тисяч підписників
  • #selfawareness – 6.4 тисячі підписників
  • #selfconfidence – 4.1 тисяча підписників
  • #selfesteem – 3.6 тисяч підписників
  • #selflove – 3,1 тисяча підписників
  • #happiness – 2.1 тисяча підписників 
  • #selfworth – 864 підписника

Це чудові хештеги для формування авторитету, лідера думок у вашій галузі. Крім того, їх використання - це чудова можливість охопити різноманітну аудиторію.

Як знайти хештеги у LinkedIn

Тепер, коли у вас є остаточний список найкращих хештегів LinkedIn, давайте обговоримо, як їх знайти. 

На щастя, хештеги є скрізь у LinkedIn. Ви можете їх помітити під час прокручування стрічки та читання постів людей.

Як знайти хештеги у LinkedIn - зображення 1

Але найефективніший спосіб знайти відповідні хештеги - це перейти на панель пошуку у верхній частині домашньої сторінки, вставити символ # і почати вводити ключове слово для теми, яка вас цікавить. 

Як знайти хештеги у LinkedIn - зображення 2

LinkedIn автоматично запропонує декілька хештегів, пов’язаних з темою, яку ви шукаєте, і ви можете вибрати той, який найкраще відповідає змісту вашої публікації.

Якщо ви хочете знайти відповідні галузеві хештеги, перегляньте сторінку компанії вашого конкурента в LinkedIn. Ось кілька прикладів хештегів, пов’язаних із дизайном, зі сторінки Visme:

Як знайти хештеги у LinkedIn - зображення 3

Автор: Visme

Ви також можете скористатися сторінкою «Відкрити більше», щоб переглянути сторінки, які є популярними у вашій сфері. Переглядайте їх, щоб знаходити хештеги, які вас цікавлять. 

Як знайти хештеги у LinkedIn - зображення 4

Якщо прокрутити сторінку вниз, ви побачите список рекомендованих сторінок відповідно до ваших інтересів. Вони також можуть містити багато відповідних хештегів, тому переконайтеся, що ви їх також вивчили.

Як використовувати хештеги у LinkedIn

Тепер до найцікавішого - як додати хештеги до своєї публікації в LinkedIn. Процес є досить простим - платформа генерує хештеги на основі повідомлення, яким ви хочете поділитися.

Спочатку напишіть текст, яким ви хочете поділитися. Коли він буде готовий, натисніть «додати хештег» (Add hashtag) , і символ # з’явиться разом із деякими пропозиціями хештегів унизу.

Як використовувати хештеги у LinkedIn - зображення 1

Ви також можете почати вводити хештег самостійно. У цьому випадку генератор хештегів також запропонує деякі варіанти.

Як використовувати хештеги у LinkedIn - зображення 2

Щоб підвищити рівень гри з хештегами, ви можете  використовувати деякі з найкращих практик використання хештегів у LinkedIn:

  • Слідкуйте за форматом ваших хештегів. Уникайте розділових знаків, пробілів та символів. Крім того, на відміну від Instagram, LinkedIn не дозволяє використовувати смайлики в хештегах.
  • Додайте широкі та нішеві хештеги. Таким чином, ви отримаєте більше охоплення та покращите видимість своєї публікації.
  • Розмістіть хештеги в кінці публікації. Це правило діє, якщо у вас багато хештегів і ви не хочете захаращувати зміст. Але є багато прикладів (включаючи згаданий вище Visme), які використовують окремі хештеги в контексті допису.

Як ще можна використовувати хештеги у LinkedIn?

Ви також можете додавати хештеги в коментарях, це приверне більше уваги до вашого профілю, особливо якщо мова йде про пов’язані хештеги. 

Усі творці змісту також можуть додавати хештеги до статей LinkedIn, але цей процес дещо відрізняється від додавання хештегів до публікацій. Коли ви закінчите роботу зі своєю статтею, натисніть «Опублікувати» у верхньому правому куті. Після цього з’явиться невелике вікно з проханням поділитися своєю статтею, а внизу її ви побачите можливість додавання хештегів.

Як використовувати хештеги у LinkedIn - зображення 3

Скільки хештегів можна додати у LinkedIn?

До публікації LinkedIn слід додавати не більше п’яти хештегів. Але, згідно зі статтєю щодо використання хештегів у LinkedIn, краще додавати три хештеги – адже ви не хочете, щоб ваш контент виглядав спам. 

Як завжди, емпіричне правило полягає в тому, щоб усі хештеги, які ви використовуєте у своїй маркетинговій стратегії, відповідали потребам вашого цільового покупця. Інакше всі ваші зусилля охопити потрібну аудиторію будуть марними.

Важливо: не забудьте зробити свій акаунт LinkedIn загальнодоступним. Інакше, незалежно від того, скільки хештегів ви включите у свій допис, ніхто не побачить цю активність. Тож перейдіть до налаштувань профілю та перевірте, чи є ваш профіль відкритим для всіх.

Як стежити за хештегами у LinkedIn

Якщо ви зацікавлені у перегляді публікацій на певну тему, ви можете слідувати за відповідним хештегом LinkedIn і отримувати щоденні оновлення. Це також простий спосіб для вас слідкувати за останніми новинами у вашій галузі.

Як стежите за хештегом у LinkedIn?

Процес є досить простим. По-перше, вам потрібно перейти до рядка пошуку та почати шукати хештег, за яким ви бажаєте стежити. Скажімо, ми шукаємо #socialmedia:

Як стежити за хештегами у LinkedIn - зображення 1

Як тільки ви побачите відповідну опцію у стрічці хештегів, створену алгоритмом LinkedIn, натисніть на неї, і ви побачите назву хештегу, деяку аналітику хештегів (кількість підписників) і кнопку «Підписатися» (Follow) у верхній частині екрану:

Як стежити за хештегами у LinkedIn - зображення 2

Ви також побачите стрічку з останніми публікаціями, які використовують цей хештег. Ви також можете натиснути «Підписатися» (Follow), щоб побачити  оновлення за цим хештегом у вашій стрічці.

Де можна побачити список хештегів, за якими ви стежите?

Найпопулярніші хештеги, за якими ви слідкуєте, знаходяться на лівій частині вашої сторінки новин.

Як стежити за хештегами у LinkedIn - зображення 3

Якщо натиснути кнопку «Переглянути все», ви потрапите на сторінку з усіма хештегами, на які ви підписані. 

Як стежити за хештегами у LinkedIn - зображення 4

Якщо ви хочете припинити отримувати оновлення за деякими хештегами, ви можете натиснути на «Слідкувати» (Following) та скасувати підписку на хештег. 

Як створити новий хештег у LinkedIn

Можна створити власний хештег у LinkedIn і поділитися ним як фірмовим. Процес надзвичайно простий - все, що вам потрібно зробити, це створити повідомлення, натиснути «Додати хештег» або почати вводити хештег з нуля:

Як створити новий хештег у LinkedIn

Однак брендові хештеги не так прості, як здається. Якщо ви включите у свою публікацію лише фірмовий хештег, він не стане помітним просто тому, що на нього ще ніхто не підписався.

Тож, якщо ви хочете, щоб ваш фірмовий хештег запрацював, обов’язково дотримуйтеся цих порад:

  • Покращте свій фірмовий хештег. Оточіть його більш популярними хештегами, щоб покращити його видимість і зробити його більш видимим у кількох пошуках.
  • Створіть відповідний зміст навколо свого хештегу. Якщо ви хочете, щоб за вашим брендовим хештегом підписувалося більше людей, він повинен доповнювати дуже актуальний контент і представляти певну цінність для інших користувачів LinkedIn.
  • Не додавайте занадто багато ключових слів разом. В іншому випадку ваш хештег буде виглядати занадто захаращеним і важким для читання.
  • Використовуйте ключові слова, пов’язані з брендом. Адже фірмовий хештег - це інструмент маркетингу для просування вашого бізнесу та продукту. 
  • Дослідіть інтереси своєї аудиторії. Перейдіть до аналітики LinkedIn і подивіться, звідки приходять ваші послідовники та які інтереси вони мають. Це дослідження може дати вам ідеї щодо ключових слів, які потрібно включити до свого брендового хештегу.

Пам’ятайте: як би ви не хотіли надати своєму брендовому хештегу більшої наочності, не наповнюйте свої публікації хештегами. Якщо ви це зробите, існує ймовірність, що LinkedIn побачить ваш зміст як спам.

Тепер до вас

Як бачите, знайти найпопулярніші хештеги в LinkedIn - це нескладна робота, коли ви знаєте, де шукати. Ви можете додавати та створювати хештеги за кілька кліків. Крім того, ви можете стежити за хештегами, щоб отримувати останні оновлення новин у вашій галузі.

Наявність у вашому розпорядженні провідних хештегів - це дуже важливо, якщо ви хочете збільшити вплив свого бренду. Але це не єдиний фактор, який впливає на ваші показники охоплення та вплив.

Важливо також знати, коли завантажувати свої публікації. В іншому випадку немає сенсу додавати навіть найефективніші хештеги, якщо ніхто не побачить вашу публікацію.

На щастя, у вас є Postoplan, який допоможе вам із Розкладом публікацій у LinkedIn. У ньому вже є вбудований календар для планування публікацій, наповнений ідеями для публікацій на кожен день. Ви можете додати скільки завгодно проектів і керувати ними безкоштовно.

Хочете підвищити рівень своєї гри в LinkedIn? Запустіть Postoplan безкоштовно зараз і насолоджуйтеся одним із найефективніших онлайн -інструментів із планування!

24 кращих інструментів аналізу соціальних мереж на 2021 рік [безкоштовні і платні]

Ось список 24 найкращих засобів для аналітики соціальних мереж на 2021. Цей список створений спеціально для маркетологів, які хочуть підняти свій рівень праці з соціальними мережами.

Вичерпний список метрик соціальних мереж (і шаблон звіту)

Шукаєте найкращі метрики соціальних мереж, щоб включити їх до своїх звітів для соцмереж? Ось вичерпний перелік метрик, а також безплатний шаблон для завантаження.

25 кращих інструментів керування соціальними мережами для SMB [перелік на 2021 рік]

Ми склали список з 25 інструментів керування соціальними мережами для різних розмірів компаній, бюджетів та тощо. Знайдіть інструмент, який краще усього підходить для вас, у нашому списку на 2021 рік
Як провести аудит соціальних мереж за 30 хвилин (+ безкоштовний шаблон)