Найкращий час для публікації в LinkedIn в 2021 році

LinkedIn стає все більш популярним, особливо серед моделей B2B та B2C. Сьогодні в цій соціальній мережі зареєстровано більше 500 мільйонів фахівців, тому у інтернет-маркетологів і осіб, залучених в електронну комерцію, є вагомі причини для оптимізації її використання.

Функціонал LinkedIn дуже схожий з Twitter та Facebook. Він дозволяє користувачам налаштовувати повідомлення для певної аудиторії і ділитися оновленнями. Щоб домогтися успіху в цій соціальній мережі, Вам потрібно знати найкращий час для публікації в LinkedIn.

Зміст:

Який найкращий і найгірший час для публікації в LinkedIn?

Ділові мережі відрізняються від соціальних мереж, тому не варто дивуватися, що найкращий час для публікації в LinkedIn - з вівторка по четвер. У понеділок багато хто воліє налаштуватися на робочий тиждень і розібратися з роботою після відряджень.

І навпаки, спеціалісти можуть скоротити своє перебування в соціальних мережах в п'ятницю, щоб підготуватися до сімейних заходів або до наступного відрядження (чи семінару, конференції, виставки тощо).

Ваші пости більше привернуть увагу користувачів, якщо їх вихід буде заснований на поведінці Вашої цільової аудиторії:

  1. Компанії в галузі розробки програмного забезпечення та ЗМІ. Передбачається, що працівники ЗМІ перевіряють свої стрічки в соціальних мережах вранці. Тому для цієї ніші найкраще публікувати пости в LinkedIn вранці з понеділка по п'ятницю.
  2. Організації у сфері вищої освіти і охорони здоров'я. Найкращі показники залученості спостерігаються з 10:00 до 12:00 і близько 14:00.
  3. B2B. Ця аудиторія специфічна, оскільки представлена фахівцями, які працюють в бізнесі. Ось чому найкращий час, щоб привернути їхню увагу, - обідній час, або період, коли вони добираються на роботу або повертаються з неї.
  4. B2C. Як і B2B, фахівці в цій галузі особливо активні під час перегляду постів в LinkedIn в неробочий або в обідній час.

Якщо Ви опублікуєте пост, коли велика частина цільової аудиторії не в мережі, ймовірно, він не отримає великої кількості переглядів і залученості. Якщо Ви хочете розвивати свій аккаунт в LinkedIn, необхідно знати, коли Ваша цільова аудиторія знаходиться онлайн.

Бувають періоди, коли публікації в LinkedIn краще не планувати.

  1. Найгірші дні для публікації в LinkedIn - вихідні. Переважна більшість фахівців відпочивають. Вони віддадуть перевагу розвагам та дозвіллю з сім'єю. Пам'ятайте, що у вихідні мало хто буде займатися робочими питаннями. Тому важливо планувати розміщення постів переважно в будні дні.
  2. Понеділок - не найкращий день для публікації в LinkedIn. Початок робочого тижня означає участь в щотижневому плануванні та зустрічі з діловими партнерами. Ймовірно, в підписників не буде часу перевіряти свою стрічку.
  3. Пам'ятайте, що LinkedIn - це професійна соціальна мережа. Вона створена для пошуку роботи і плідної співпраці. У вільний час більшість учасників LinkedIn переходять на інші соціальні мережі.

Як знайти найкращий час для публікації в LinkedIn?

Тепер Ви знаєте, коли найкраще публікувати в LinkedIn. Ви можете безпечно використовувати отримані знання для поліпшення своєї маркетингової стратегії. Щоб домогтися більш вражаючих результатів, проаналізуйте статистику і виберіть найкращий час з урахуванням Вашої цільової аудиторії.

Як Facebook та Instagram, LinkedIn теж веде статистику. За допомогою цієї функції Ви можете отримати вичерпну інформацію про свій профіль і дізнатися, як застосувати ці дані для досягнення найкращих результатів.

Далі ми розповімо, які дії потрібно зробити, щоб визначити найкращий час для публікації в цій соціальній мережі. Не хвилюйтеся! Це нескладно і досить захоплююче!

Спочатку виберіть інший період часу для постингу в LinkedIn. Так Ви дізнаєтеся, в який час є найкращим для Вас. Сплануйте різні періоди розміщення постів на найближчий місяць.

Наприклад, публікуйте пости в наступні тимчасові інтервали:

  1. з 7:00 до 8:00
  2. з 10:00 до 12:00
  3. з 17:00 до 18:00
  4. Увечері в будь-який час. Можливо, саме Ви зможете зламати систему і довести, що публікації в LinkedIn можуть зацікавити Вашу аудиторію навіть увечері.

Проаналізуйте дані після місячного експерименту і визначте, в які дні і в який час найкраще публікувати в LinkedIn для найбільшого охоплення аудиторії.

Ви справедливо можете помітити, що публікувати таку кількість постів кожен день просто неможливо! Адже потрібно ж приділяти час роботі і домашнім справам!

Скористайтеся вбудованими інструментами статистики для отримання інформації про розвиток аккаунта. Для цього перейдіть на бізнес-сторінку і виберіть зверху розділ «Аналітика».

У вкладці «Відвідувачі» представлені дані про відвідувачів Вашої сторінки. Дізнайтеся їх загальну кількість (включаючи кількість і перегляди за останній місяць) і порівняйте їх з попереднім періодом

Також доступна докладна статистика по днях з поділом за типом пристрою, з якого відвідувачі заходили на сторінку: мобільний телефон або комп'ютер.

Виберіть «Унікальні відвідувачі» у вкладці «Показники», щоб знати кількість людей, що відвідали Вашу сторінку за певний період.

Демографічні дані доступні внизу сторінки. Одним з основних переваг LinkedIn є можливість відображення статистики за посадами, галузями та розміром компанії для отримання повного уявлення про Ваших читачів.

Перейдіть на вкладку «Оновлення». Тут можна оцінити активність передплатників, кількість унікальних показів і кліків по публікаціям, а також вибрати період, за який будуть представлені дані.

Принцип відображення статистики інтуїтивно зрозумілий і не відрізняється від звичайної статистики. Хоча LinkedIn має ще одну колосальну перевагу. Якщо Ви звикли розраховувати показники ER (рівень залученості), LinkedIn зробить це за Вас. Просто виберіть пункт «Соціальні дії,%».

Крім того, у Вашому розпорядженні є статистика про нових користувачів.

На вкладці «Підписники» можна подивитися, скільки нових користувачів отримано природним шляхом, а скільки - за рахунок реклами. Вся інформація відображається в графічному вигляді.

Платформа також збирає демографічні дані про нових підписників. Можливості аналізу такі ж, як і для відвідувачів.

Отже, Ви отримали інформацію про найкращий час для публікації з різних джерел. Спробуйте внести всі дані в таблицю і використовуйте її кожен раз, коли захочете порівняти, який день і час принесли Вашому посту Найбільший успіх.

Оскільки Ви вже володієте достовірною інформацією про дні, визначення найкращого часу для публікації не потребує багато зусиль. Організовуючи дані зазначеним способом, Ви зможете оперативно порівняти дані про середню залученість в ранковий, обідній та вечірній період. Продовжуйте користуватися спеціальними інструментами планування та статистики, щоб домогтися максимального успіху.

Як автоматизувати публікації в LinkedIn?

Щоб не тільки експериментувати, але і розміщувати пости в LinkedIn, варто спробувати такий корисний сервіс, як Postoplan. Він дозволяє швидко управляти публікаціями в різних акаунтах, не витрачаючи на це купу часу і зусиль.

Сервісом вже скористалися понад 25 000 фахівців по всьому світу, причому вибрали вони його через наступні переваги:

  • Можливість публікувати пости в LinkedIn відразу в декількох акаунтах.
  • Наявність двох потужних графічних редакторів для обробки зображень.
  • Можливість підключати необмежену кількість акаунтів.
  • Можливість додавати необмежену кількість користувачів.
  • Попередній перегляд постів, щоб побачити, як вони будуть виглядати на кожній з платформ.
  • Можливість вести необмежену кількість проектів.
  • Зручне планування великої кількості постів.

Щоб публікувати в LinkedIn, спочатку перейдіть на вкладку «Розклад публікацій». Введіть текст поста в зазначеному вікні. При бажанні, додайте хештеги і виберіть категорію.

Залежно від контенту існують різні типи категорій (які продають, інформативні, розважальні). Кожна з категорій виділяється певним шрифтом, тому пізніше Ви зможете побачити в Контент-плані, скільки і які саме у Вас пости. Перевірте, чи не занадто багато однотипних постів Ви публікуєте. Тут також доступний вибір аккаунта, в якому Ви хочете опублікувати пост.

Виберіть відповідний час для публікації і натисніть на кнопку «Розклад».

Вкладка «Контент-план» містить всі пости, які Ви хочете опублікувати. Щоб змінити або видалити пост, просто натисніть на нього кнопкою миші.

Ви можете відредагувати пост, перенести його на інший час або видалити.

Перейшовши на вкладку «Статистика» можна дізнатися про кількість лайків, коментарів і репостів за певний період часу.

Увійдіть в Postoplan і отримаєте 7 днів безкоштовного пробного періоду. За цей час Ви зможете в повній мірі оцінити всі переваги сервісу. Після цього, ми запропонуємо Вам вигідні тарифи для подальшого використання. Матимете чудову нагоду для постингу, яка забезпечить стабільне зростання Вашого облікового запису в LinkedIn.

Відповіді на поширені запитання

У який час найкраще публікувати в LinkedIn?

Експерти рекомендують розміщувати пости в LinkedIn в робочий час з вівторка по четвер. Пам'ятайте, що LinkedIn - це бізнес-платформа, а не звичайна соціальна мережа, куди люди заходять, щоб подивитися новини і фотографії. Відповідно, в неробочий час залученість не буде великою.

Коли найкраще публікувати в LinkedIn в 2021 році?

Точний час публікації залежить від Вашої ніші. Так, для компаній в області розробки програмного забезпечення та ЗМІ пости краще розміщувати щодня зранку з понеділка по п'ятницю. Для організацій у сфері вищої освіти та охорони здоров'я - з 10:00 до 14:00. Для моделей B2B відмінним часом є обідня перерва. Аналогічно, для моделей B2C теж краще публікувати пости в обідній час.

Чи має значення, коли краще публікувати в LinkedIn?

Безперечно, це має важливе значення! У разі правильного визначення найкращого часу для публікації в LinkedIn, Ви привернете увагу користувачів до свого посту. І, навпаки, при розміщенні поста в невідповідний час, він не буде мати ніякого ефекту. Інтерес користувачів викликають тільки ті пости, які публікують в потрібний час. В іншому випадку, пост залишиться непоміченим.

Що публікувати в LinkedIn в 2021 році?

Оскільки LinkedIn - це соціальна мережа для встановлення професійних контактів, найкраще розміщувати пости, що описують Ваш досвід роботи в компаніях, корисні поради щодо підвищення особистої ефективності, поради щодо роботи та особистого життя і звіти про корпоративні заходи. А щоб привернути інтерес аудиторії до свого посту, не забувайте додавати відео та зображення.

Коли найкращий час для публікації в Facebook? Повний посібник на 2021 рік

Якщо Ви маєте намір професійно розвивати свій аккаунт, знайдіть найкращий час для публікації постів в Facebook. Скориставшись нашими рекомендаціями, Ви зможете домогтися максимального ефекту від своїх постів.