Найкращий час для публікацій у Facebook в 2021 році (за днем та галуззю)

Найкращий час для публікацій у Facebook в 2021 році (за днем та галуззю)

Ах, Facebook, платформа, яка викликала стільки суперечок. 

Із любов’ю чи ненавистю, Facebook має бути частиною вашої стратегії соціальних медіа, оскільки це ваш шанс охопити багатомільярдну аудиторію. А це буде саме так, якщо ви знаєте правильний час для завантаження своїх публікацій. 

Ваш маркетинговий успіх у Facebook багато в чому залежить від того, як ви плануєте публікації у соціальних мережах, а для цього потрібно знати точний день і час, коли ваша аудиторія найбільш активна. 

Де можна знайти цю інформацію? 

Ми зібрали дані з різних ресурсів, щоб відповісти на це запитання та допомогти вам знайти найкращий час для публікацій у Facebook. 

Зміст

Чи існує найкращий час для публікацій у Facebook?

Найкращий час для публікацій у Facebook за днем

Найкращий час для публікацій у Facebook за галузями 

Як знайти найкращий час для публікацій у Facebook: покроковий процес

Поширені запитання (FAQ)

Чи існує найкращий час для публікації у Facebook?

Найкращий час для публікації у Facebook – дев’ята ранку. Найкращі дні для завантаження публікацій у Facebook - вівторок та середа. 

Це узагальнені дані, отримані з численних досліджень. Давайте швидко їх переглянемо.

  • HubSpot. Гігант цифрового маркетингу каже, що найкращий час для публікації у Facebook - дев’ята ранку, коли більшість людей починають працювати. Ви також можете завантажити публікацію на Facebook об 11:00 та 12:00 годині – під час обідньої перерви. Крім того, виберіть дні у кінці тижня для публікацій - четвер, п’ятниця та субота - найкращі дні для активності у Facebook. 
  • Sprout Social. Sprout Social одностайно погоджується із HubSpot, та стверджує, що найкращий час для публікацій - з 9:00 до 13:00. Але, на відміну від HubSpot, Sprout Social каже, що субота - найгірший день для публікацій у Facebook, віддаючи перевагу вівторку, середі та п’ятниці.
  • CoSchedule. 9:00 - також найкращий час для публікації у Facebook,згідно з CoSchedule. Немає конкретних даних про найкращі дні для публікацій, але CoSchedule закликає публікувати всі новини вранці. 
  • Buffer. Дані Buffer відрізняються від даних HubSpot. Вони повідомляють, що найкращий час дня для публікацій у Facebook - між 13:00 та 15:00 протягом тижня. Публікації, завантажені по четвергах та п’ятницях, забезпечують на 18% більшу залученість.

Отже, три дослідження проти одного підтверджують, що 9:00 - найкращий час для публікацій у Facebook. Окрім цього, надайте пріоритет всім робочим дням у Facebook - більшість згаданих вище досліджень радять маркетологам уникати публікацій у суботу та неділю.

Кому можуть бути корисні ці дані?

Очевидно, що якщо ви тільки починаєте працювати з Facebook і ще не маєте підписників, ви можете використовувати дані цих досліджень як відправну точку. 

Для всіх новачків у соціальних мережах, Facebook є чудовим варіантом для початку маркетингової подорожі в соціальних мережах. Facebook залишається найпопулярнішою платформою серед соціальних медіа, тож у вас є весь потенціал для розширення аудиторії. 

Тим не менш, не покладайтесь на ці дані занадто довго. Як тільки ваш профіль Facebook стане більш активним, покладайтеся на Page Insights, щоб визначити найкращий час для публікацій у Facebook.

Варто також згадати, що всі дані, зібрані вищезгаданими джерелами, були записані відповідно до центрального часу США. Це означає, що якщо ви публікуєте публікацію о 9:00 або раніше, ви все одно зможете охопити глобальну аудиторію. Але якщо ви вирішите зробити публікацію пізніше, ваші публікації можуть не привернути такої ж уваги.

Коротше кажучи - зосередьтесь на своїй аудиторії. Узагальнені дані досліджень цінні, але вони не задовольняють потреби кожного. Тож пріоритетом, коли ви обираєте найкращий час для публікації у Facebook, має бути активність вашої аудиторії.

Найкращий час для публікацій у Facebook за днем

Як ви вже знаєте, у Facebook аудиторія досить активна. Отже, усі дні тижня потенційно можуть принести вашим публікаціям хоча б певну зацікавленість.

Але чи є певний час кожного дня, який може стати запорукою послідовної взаємодії? 

Давайте переглянемо дослідження за Sprout Social та Hootsuite, щоб відповісти на це питання.

1. Понеділок

Згідно з даними Sprout Social, найкращий час для публікації у Facebook у понеділок - з 9:00 до 11:00. Однак активність починає зростати о 6 ранку і залишається високою майже до 20:00. 

Так само Hootsuite каже, що ідеальний час для публікацій - з 8:00 до 12:00. Потім активність поступово зменшується. 

Уникайте часового інтервалу між 21:00 та 1:00. О 2:00, на основі даних Sprout Social, активність починає зростати, швидше за все, тому, що аудиторія Facebook надходить з різних часових поясів. 

2. Вівторок

Дані про активність аудиторії у вівторок мало чим відрізняються від даних понеділка. Sprout Social повідомляє про пік активності о 9:00. Однак у вівторок він триває довше - в середньому до 13:00.

Починаючи з 14:00, активність у Facebook стає середньою і поступово згасає, але все ще залишається досить стабільною до 21:00. Найгірший час для публікації у Facebook у вівторок - між 23:00 та 2:00, і знову починає зростати о 6:00. 

3. Середа

Як ви пам’ятаєте з попереднього розділу, середа - один з найактивніших днів. Дані Social Sprout говорять про те, що найкращий час для публікацій у Facebook у середу починається близько 7:00 годині ранку, досягає свого піку о 9:00, і залишається високим до 17:00. Дані Hootsuite відображають ту саму тенденцію.

О 18:00 активність починає падати, але залишається відносно високою до 21:00. І, як і раніше, найгірший час дня для публікацій - між 22:00 та 2:00 та о 5:00. 

Тож, якщо у вас є важливі новини, виберіть середу, щоб поділитися своїм повідомленням із підписниками. Часи піку тривають п’ять годин, тому у вас точно буде достатньо часу, щоб охопити цільову аудиторію.

4. Четвер

Хоча деякі згадані нами джерела стверджували, що четвер - ідеальний день для публікацій у Facebook, це не зовсім так. 

За даними Sprout Social, аудиторія Facebook є найактивнішою в 11:00 по четвергах. До цього активність поступово збільшується починаючи з 8:00 ранку, але все ще залишається відносно низькою. Така ж ситуація між 12:00 та 16:00 - у вас все ще є великий шанс залучити до своєї публікації пристойну кількість людей, але набагато менше, ніж у вівторок або середу.

Найгірша активність по четвергах о 1:00 годині ночі. Потім вона трохи збільшується і залишається відносно високою до 4:00 години ночі, та її показник знов опускається о 5:00.

5. П’ятниця

П’ятниця - напружений день, хоча він сигналізує про кінець тижня. Sprout Social повідомляє про зростання активності в Facebook до тих самих рівнів, що і у вівторок та середу.

Як повідомляється, аудиторія Facebook вже досить активна о 7:00 ранку в п’ятницю, і її активність досягає свого піку між 9:00 та 13:00. Потім вона починає падати і досягає свого мінімуму о 21:00.

Не варто публікувати що-небудь у п’ятницю між 22:00 та 1:00. Навіть якщо у вас є нагальні новини, якими можна поділитися, відкладіть їх до понеділка.

Загалом, п’ятниця - чудовий день для більш спокійних публікацій. П'ятниця також є найкращим днем для розміщення відео у Facebook. Це ваша можливість залучити аудиторію деякими інформаційними матеріалами та легким читанням, що дозволить вашим підписникам відволіктися після важкого робочого тижня.

6. Субота

Не варто включати суботи у свій графік публікацій в Facebook. Суботи дуже повільні, і це відображається на показниках активності аудиторії в Facebook.

Виходячи з даних Sprout Social, єдиний час, коли ви можете публікувати повідомлення у Facebook в суботу, - між 8:00 та 10:00, але навіть тоді ваші шанси охопити цільову аудиторію низькі. 

Найгірший час для публікації в суботу - між 14:00 та 17:00, хоча Sprout Social вказує на невелике збільшення активності о 15:00. Тому уникайте публікацій у суботу, якщо у вас немає термінової новини, яку ви не можете відкласти. 

7. Неділя

Ви можете подумати, що неділя також знаходиться під забороною для публікацій у Facebook, але це не зовсім так. 

Sprout Social повідомляє про деякі активні часи, особливо між 7:00 ранку та 13:00 годиною дня, з піком о 9:00 та 10:00. Потім активність падає і залишається дуже низькою з 14:00 до 18:00. 

Отже, що в підсумку?

Найкращі дні для публікації у Facebook - вівторок, середа та п’ятниця. Понеділок також є надійним варіантом, хоча загальна активність аудиторії нижче у цей день.

Найгірші дні для публікації ваших повідомлень - четвер, субота та неділя. Ви все ще можете охопити достатню кількість людей по четвергах, але намагайтеся не планувати жодних публікацій на вихідні.

Найкращий час для публікацій у Facebook за галузями

День тижня - не єдиний чинник, який потрібно мати на увазі, якщо ви хочете з’ясувати найкращий час для публікацій в Facebook. Рівень залучення в кожній галузі також має значення для управління соціальними медіа.

Отже, давайте дізнаємося найкращий час для публікацій в Facebook за галузями. Ми будемо використовувати дослідження Sprout Social та CoSchedule, щоб підтвердити наші думки деякими фактами. 

1. Споживчі товари

Найкращий час – 9:00-10:00; 12:00 – 13:00; 17:00 – 18:00.

Найкращий день - з понеділка по п’ятницю.

Найгірший день - субота, неділя.

Індустрія B2C значною мірою спирається на соціальні мережі, і Facebook не є винятком. Платформи соціальних медіа - це спосіб B2C-компаній залучати потенційних покупців та виховувати існуючих клієнтів. Ось чому для них надзвичайно важливо завантажувати публікації на Facebook в оптимальний час.

За даними CoSchedule, найкращий час для публікацій для індустрії споживчих товарів у Facebook - між 9:00 та 10:00, хоча ви також можете привернути увагу споживачів пізніше цього дня. На щастя, ви можете вибрати будь-який день тижня, щоб поділитися новинами зі споживачами, але не вихідні.

2. ЗМІ

Найкращий час – 6:00 - 9:00.

Найкращий день - вівторок, середа, п’ятниця.

Найгірший день – субота.

Медіа-компанії та агентства не можуть не звертати увагу на активність у Facebook протягом усього дня. В іншому випадку вони ризикують втратити аудиторію навіть для  самих вірусних історій.

За даними Sprout Social, найкращий час для медіа-бізнесу розміщувати публікації у Facebook - між 6:00 та 9:00. Причина проста - більшість людей прокидається та перевіряє свої стрічки новин приблизно в цей час. 

CoSchedule має подібні дані, які вказують на те, що 7:00 та 11:00 години є найкращими  для публікацій у Facebook. Крім того, джерело пропонує медіа компаніям робити публікації контенту близько 18:00, оскільки це час, коли люди їдуть додому і частіше перевіряють свої акаунти в соціальних мережах.

3. Освіта

Найкращий час - між 8:00 та 10:00.

Найкращий день - вівторок, середа.

Найгірший день - субота, неділя.

Навчальні заклади можуть робити публікації у Facebook протягом усього дня до самого вечора. За даними Sprout Social, школи, коледжі та університети можуть завантажувати дані у Facebook будь-коли, але бажано вранці - близько 9:00 або 10:00.

Звіти CoShedule такі ж самі - найкращий час для публікації у Facebook для вищих навчальних закладів - це 8:00, 12:00 та 15:00. Тож, якщо у вас є кілька публікацій, ви можете публікувати їх послідовно у вищезазначений час. 

4. Некомерційні організації

Найкращий час - між 10:00 та 17:00.

Найкращий день – середа.

Найгірший день – субота.

Некомерційні організації значною мірою покладаються на платформи соціальних медіа, що може бути дуже корисним для підвищення обізнаності, просування соціальних проблем та заохочення пожертвувань. Природно, що якщо некомерційна організація планує публікацію в оптимальний час, вона отримає високу зацікавленість і, відповідно, більше уваги.

За даними Sprout Social, некомерційні організації можуть розміщувати публікації у Facebook протягом усього дня, з 10:00 до 17:00. Таким чином вони можуть охопити більш різноманітну аудиторію.

Що стосується найкращого дня для публікації, середа - найкращий вибір відповідно до досліджень Sprout Social. При цьому краще уникати публікацій у вихідні дні, коли активність є дуже низькою.

5. Технологічні компанії 

Найкращий час - між 15:00 та 16:00.

Найкращий день - вівторок і четвер.

Найгірший день - субота та неділя.

Технологічні гіганти в основному належать до B2B-індустрії, якій значною мірою вигідні соціальні медіа та, зокрема, Facebook. Соціальні медіа допомагають технологічним компаніям інформувати споживачів про майбутні продукти, і тому їм потрібно знати, коли планувати публікації.

За даними Sprout Social, найкращий час для технологічної компанії зробити пост у Facebook - це вівторок та четвер між 15:00 та 16:00. Швидше за все, це час, коли більшість споживачів досліджують новітні технології.

CoSchedule погоджується з даними Sprout Social, кажучи, що найкращий час для розміщення публікацій у Facebook для компаній, які займаються розробкою програмного забезпечення, - між 15:00 та 17:00. Джерело також додає 9:00 як варіант, оскільки багато людей перевіряють свій акаунт перед початком свого робочого дня.

6. Охорона здоров'я

Найкращий час - до 11:00.

Найкращий день - з понеділка по п’ятницю.

Найгірший день – неділя.

2020 рік довів, наскільки важливо для індустрії охорони здоров’я бути присутнім в Інтернеті. З початку пандемії багато людей висловлювали потребу в отриманні новин та оновлень зі сфери охорони здоров’я, і найпростіший спосіб отримати їх - через соціальні мережі.

Sprout Social повідомляє, що найкращий час для закладів охорони здоров’я робити публікації у Facebook - об 11:00. Дослідження CoSchedule пропонує робити публікації весь ранок, починаючи з 6:00, а саме під час зростання та найбільшої активності у Facebook. 

Що стосується дня тижня, Sprout Social пропонує вівторок як найкращий варіант, але підкреслює, що установам охорони здоров’я не потрібно обирати один конкретний день,  вони можуть розміщувати повідомлення у Facebook протягом тижня. 

7. Фінанси 

Найкращий час - з 9:00 до 13:00.

Найкращий день – середа.

Найгірший день – неділя.

Facebook разом з LinkedIn - найкращі платформи соціальних медіа для фінансової індустрії. З різноманітною міжнародною аудиторією Facebook легко зв’язатися з усіма клієнтами по всьому світу та підтримувати з ними зв’язок.

За даними Sprout Social, існує кілька можливостей для фінансової індустрії залучити якомога більше користувачів Facebook. Найкращий день - середа між 9:00 та 13:00. Ви також можете вибрати понеділок о 17:00 та п’ятницю об 11:00, щоб залучити увагу аудиторії.

Як завжди, намагайтеся не планувати жодних повідомлень у вихідні дні, якщо вам не потрібно поділитися чимось терміновим. 

Як знайти найкращий час для публікацій у Facebook: покроковий процес

Дані, які ми розглянули в попередньому розділі, є надійними і можуть стати в нагоді, якщо у вас немає великої аудиторії і, отже, немає активності. 

Однак, як тільки ви почнете отримувати більше підписників, ви отримаєте доступ до інструменту Facebook Page Insights, який стане вашим основним інструментом для відстеження та пошуку найкращого часу для публікацій у Facebook. 

Не хвилюйтесь - це шматок пирога. Ось що вам потрібно зробити.

Крок 1: Виберіть Insights на своїй бізнес-сторінці у Facebook

Алгоритм Facebook збирає всі дані соціальних медіа та структурує їх на сторінці Insights. Тож спочатку вам потрібно перейти до свого облікового запису Facebook Business і знайти статистику у меню керування сторінкою зліва:

Крок 1: Виберіть Insights на своїй бізнес-сторінці у Facebook

Натиснувши «Статистика», ви побачите велику кількість даних, які спочатку можуть вас збентежити - оцінки «Сподобалося», «Охоплення», «Перегляди сторінок», «Люди», демографічні дані тощо. Ви також знайдете такі інструменти аналітики, як Business Suite і Creator Studio. Вся ця інформація може бути дуже корисною для покращення показників залучення вашої сторінки у Facebook.

Крок 2: Виберіть вкладку публікацій

Коли ви перейдете до статистики, виберіть Публікації в меню ліворуч, ви побачите сторінку з усіма вашими публікаціями та графіком активності аудиторії:

Крок 2: Виберіть вкладку публікацій

Цей графік - це те, що нам потрібно, щоб визначити найкращий час для публікацій у Facebook. Але ви також можете відстежувати активність у своїх публікаціях, що може виявитися корисним для вас при створенні контент-плану.

Крок 3: Проаналізуйте графік активності аудиторії

На графіку ви побачите піки та падіння активності. Ви можете використовувати його, щоб відстежувати, скільки ваших підписників є активними кожну годину дня. На графіку нижче пік припадає на ранній ранок, але активність починає зростати з 2:00 години ночі:

Крок 3: Проаналізуйте графік активності аудиторії - зображення 1

Тоді ви можете побачити значне падіння та зростання після 21:00. Така поведінка можлива, якщо більшість підписників приходять з часового поясу, відмінного від того, де розташований бізнес. 

Якщо ви хочете проаналізувати повсякденну активність, ви можете натиснути на кожен із синіх квадратів над графіком щоб переглянути, як зміниться щоденна активність порівняно із середніми цифрами нижче:

Крок 3: Проаналізуйте графік активності аудиторії - зображення 2

На графіку нижче ви можете побачити, що в понеділок спостерігається два спади активності (3:00 та 7:00) у порівнянні лише з одним піком середньої активності. 

Це воно! Facebook збирає всі ці дані автоматично для вас. Все, що вам потрібно зробити, це час від часу перевіряти це, щоб, при необхідності, скоригувати свій розклад публікацій.

Тепер до вас

Може здатися, що знайти найкращий час для публікації у Facebook дуже складно. Але, як ви бачите, це дуже легко - все, що вам потрібно зробити, це йти в ногу з Facebook Insights і відстежувати активність аудиторії.

Але, як рекомендують деякі дослідження, враховуйте також активність після публікації. Зрештою, статистика Facebook показує лише середню активність на тиждень, і вам потрібні більш конкретні дані, щоб створити ефективний графік публікацій.

Якщо вам важко відстежувати активність аудиторії у Facebook, ви можете покластися на Postoplan. Ми пропонуємо всі інструменти планування всім, хто хоче покращити свою маркетингову гру у Facebook.

Що ви можете зробити з Postoplan?

Наш інструмент дозволяє вам підключити акаунти Facebook і автоматично публікувати публікації в найкращий час для вашої аудиторії. Ви також отримаєте доступ до редактора контент-плану та тонну свіжих ідей на кожен день.

Найкраще, що ви можете безкоштовно користуватися Postoplan. Зареєструйтеся сьогодні та насолоджуйтеся найкращим органічним охопленням та залученням у Facebook.

Поширені запитання (FAQ)

У вас все ще залишилися запитання? Ось відповіді, які можуть бути вам корисними.

Який найкращий час для публікацій у Facebook для максимальної видимості?

Згідно з дослідженнями, середа - найкращий день для публікацій у Facebook. Що стосується часу, спробуйте запланувати свої публікації з 9:00 до 12:00. 

Коли найгірший час для публікацій у Facebook?

Деякі джерела (Sprout Social та Buffer) кажуть, що найгірший час для завантаження повідомлень у Facebook - між 21:00 та 2:00 ночі. Найгірші дні - це субота та неділя. 

Коли найкращий час для публікацій в неділю?

Неділя - не найкращий день для публікацій у Facebook. Але якщо вам це точно потрібно, опублікуйте свій пост між 8:00 та 11:00 (на основі даних Sprout Social).

Який найкращий час для публікацій у Facebook у 2021 році?

В середньому, найкращий час для завантаження вашої публікації - між 9:00 та 12:00 (за даними Sprout Social). Однак надайте пріоритет даним, наданим у ваших Facebook Insights, оскільки кожен бізнес націлений на різну аудиторію.

Чи є найкращий час для публікацій у Facebook, щоб отримати найбільшу кількість відміток «Подобається»?

Публікації між 13:00 та 16:00 у будні дні, включаючи середу, четвер та п’ятницю, показали, що в цілому вони набирають більше відміток «Подобається» та мають більші показники залучення. 

Коли краще розміщувати публікації у Facebook - в четвер чи п’ятницю?

За даними більшості джерел, п’ятниця - кращий варіант для публікацій у Facebook на основі активності аудиторії. Найкращий час для публікацій у п’ятницю - близько 12:00 та між 9:00 та 11:00 по четвергах.

Найкращий час для публікацій у Facebook в 2021 році (за днем та галуззю)

Цікаво, який найкращий день та час для публікації у Facebook? Ось повний посібник із даними із різних джерел, які допоможуть вам розпочати роботу.

Найкращий час для публікації в LinkedIn в 2021 році

Якщо Ви знаєте найкращий час для публікації в LinkedIn, це допоможе підвищити ефективність Вашого аккаунта. Ми покажемо, як визначити правильні часові рамки для публікацій та спланувати вихід постів.

25 кращих інструментів керування соціальними мережами для SMB [перелік на 2021 рік]

Ми склали список з 25 інструментів керування соціальними мережами для різних розмірів компаній, бюджетів та тощо. Знайдіть інструмент, який краще усього підходить для вас, у нашому списку на 2021 рік
Як провести аудит соціальних мереж за 30 хвилин (+ безкоштовний шаблон)