320 найкращих хештегів для Instagram: посібник із типами, підказками та іншим

320 найкращих хештегів для Instagram: посібник із типами, підказками та іншим

Який найкращий спосіб показати ваш контент в Instagram найбільшій кількості людей?

Хештег - це чітка відповідь. Це місток, який з'єднує ваш контент з користувачами Instagram. Це також розумний спосіб класифікувати незліченну кількість публікацій в Instagram.

Правильно підібрані хештеги можуть покращити видимість вашого бренду. Але є істотний недолік - вам, ймовірно, доведеться шукати найпопулярніші хештеги годинами, перш ніж ви знайдете щось актуальне.

Але не хвилюйтеся - у нашому посібнику є все, що вам потрібно знати про хештеги. Давайте перейдемо прямо до цього!

Зміст

9 типів хештегів в Instagram, які ви повинні знати

Трендові хештеги в Instagram у 2021 році

Найпопулярніші хештеги в Instagram

Маркетингові хештеги

Хештеги для бізнесу

Хештеги для їжі 

Хештеги подорожей

Хештеги для мистецтва

Музичні хештеги

Хештеги для фотографії

Весільні хештеги

Хештеги для фітнесу

Хештеги психічного здоров'я

Мотиваційні хештеги 

Хештеги самолюбства

Як використовувати хештеги в Instagram

Як стежити за хештегами в Instagram

Скільки хештегів можна використовувати в Instagram

9 типів хештегів в Instagram, які ви повинні знати

Для спрощення навігації та класифікації мільйонів публікацій, Instagram розбиває всі хештеги на дев’ять категорій:

  • Хештеги продуктів і послуг
  • Галузеві та нішеві хештеги
  • Хештеги спільноти Instagram
  • Хештеги спеціальних подій та сезонні хештеги
  • Хештеги місцезнаходження 
  • Щоденні хештеги
  • Хештеги з ключовими словами, пов’язаними з брендом
  • Хештеги з використанням скорочень
  • Хештеги смайликів

Давайте розглянемо кожен з цих типів хештегів по одному і подивимося, як різні бренди використовують їх у своїх хештег-стратегіях.

Тип #1: Хештеги продуктів і послуг

Перший тип хештегу використовує ключове слово, яке вказує на ваш продукт та/або послугу.

Чудовий приклад хештегу продуктів і послуг – це #handbag. Це трохи загально, але ви можете використовувати його разом з хештегом бренду, щоб асоціювати продукт зі своїм бізнесом, як це зробила Elie Beaumont на прикладі нижче:

Тип #1: Хештеги продуктів і послуг

Автор: @eliebeaumont

Це розумний крок зі сторони Elie Beaumont - також використовувати синоніми продуктів та послуг як хештеги. Таким чином, бренд охоплює більшу аудиторію та отримує можливість націлитися на більшу кількість потенційних покупців.

Тип#2: Галузеві та нішеві хештеги

Ці хештеги відображають позицію вашого бренду в певній галузі та ніші. Хештеги другого типу є більш конкретними, оскільки вказують на спеціалізацію та роль вашого бізнесу.

Instagram-профіль @bowlsbyasmaa використовує хештег #foodblogger, який є чудовим прикладом нішевого хештегу:

Тип#2: Галузеві та нішеві хештеги

Автор: @bowlsbyasmaa

Оскільки галузеві та нішеві хештеги є більш цілеспрямованими, вони допомагають охопити дуже конкретну аудиторію. Крім того, ці хештеги, як правило, менш конкурентоспроможні, ніж хештеги продуктів і послуг, але не для кожної галузі.

Тип #3: Хештеги спільноти Instagram

Хештеги спільноти допомагають вам знаходити та звертатися до груп за інтересами в Instagram.

Візьмемо, наприклад, #nyxlovers. Це хештег, який об’єднує всіх шанувальників косметики NYX. І такі торгові посередники, як Optima Beauty, використовують його для націлювання на шанувальників NYX:

Тип #3: Хештеги спільноти Instagram

Автор: @optimabeauty

Подібно до нішевих хештегів, хештеги спільноти також більш семантично вузькі. Це означає, що використання хештегу спільноти дасть вам доступ до дуже нішевої аудиторії, яка, швидше за все, придбає ваш продукт.

Тип #4: Хештеги спеціальних подій та сезонні хештеги

Ці хештеги присвячені сезонам або святам і часто використовуються для просування сезонного контенту. 

Чудовий приклад цього типу хештегів -#fathersday. Електронний магазин @elkwood_designs має чудовий пост в Instagram у своєму бізнес-акаунті, який демонструє його в дії:  

Тип #4: Хештеги спеціальних подій та сезонні хештеги

Автор: @elkwood_designs

Бренд використовує #fathersday для святкування відповідного свята та початку продажу персоналізованих подарунків до Дня батька. Це чудова ідея, яку слід використовувати, якщо ви хочете знайти когось, хто шукає подарунок, присвячений певному випадку.

Тип #5: Хештеги місцезнаходження 

Також відомі як геотеги, хештеги місцезнаходження допомагають орієнтуватися на потенційних покупців на конкретній території.

Ви можете поєднати ключове слово для свого місцезнаходження з ключовим словом, яке описує ваш продукт і послугу, щоб зробити хештег більш конкретним. Наприклад, @birchcoffee використовує #nycpastry для націлювання на любителів тістечок у Нью-Йорку:

Тип #5: Хештеги місцезнаходження 

Автор: @birchcoffee

Хоча ключові слова, які описують місцезнаходження, можуть зробити хештег занадто широким, додавання ключового слова продукту та послуги робить хештег менш конкурентоспроможним та цілеспрямованим.

Тип #6: Щоденні хештеги

Щоденні хештеги присвячені кожному дню тижня. Вони можуть висвітлювати будь -яку тему, від #MondayMotivation до популярного #ThrowbackThursday, але ключовою умовою є включення в хештег дня тижня.

Ще один поширений щоденний хештег - #TGIF (thank God it’s Friday, або слава Богу, що це п’ятниця), і @kays_cocktail_bar знайшов його творче застосування, щоб нагадати своїм гостям про бронювання у ніч на п’ятницю:

Тип #6: Щоденні хештеги

Автор: @kays_cocktail_bar

Щоденні хештеги також мають хорошу статистику - #tgif зібрав понад 38 мільйонів постів. Отже, додання цих хештегів може дати вашим публікаціям чудовий імпульс.

Тип #7: Хештеги з ключовими словами, пов’язаними з брендом

Ці хештеги включають елементи ніші, продукту/послуги та хештеги спільноти. Мета - відобразити особливість вашого бренду.

Чудовий приклад хештегу з ключовим словом, пов’язаним з брендом, це #bakerylove, і @butchertowngrocerybakery використав його для реклами своїх обмежених тиражів:

Тип #7: Хештеги з ключовими словами, пов’язаними з брендом

Автор: @butchertowngrocerybakery

Ці хештеги мають низьку конкуренцію і зазвичай орієнтовані на певну (і дуже актуальну) аудиторію. Це також ваш шанс звернутися до спільнот та груп за інтересами в Instagram.

Тип #8: Хештеги з використанням скорочень

Хештеги-абревіатури скорочують ключові слова. В результаті хештег займає менше місця і стає більш помітним.

Ми вже згадували #tgif, який є поєднанням абревіатури та щоденних хештегів. Ще один чудовий приклад - #ootd (outfit of the day  або наряд дня), і багато брендів одягу, такі як @globalrepublicfashions, використовують його для своїх постів в Instagram:

Тип #8: Хештеги з використанням скорочень

Автор: @globalrepublicfashions

Бренди з поважної причини використовують хештеги з абревіатурами - вони надзвичайно популярні. Наприклад, лише #ootd використовувався в 371 мільйоні постів. Тим не менш, ці хештеги також є досить конкурентними, тому переконайтеся, що ви поєднуєте їх із нішевими хештегами.

Тип #9: Хештеги смайликів

Не останнє місце займають хештеги смайликів. Їх природа досить чітка: замість використання ключового слова ви включаєте смайли, що економить місце та робить хештег більш помітним.

Візьмемо, наприклад, #🌞. Значення цього хештегу досить загальне, але @copain_koishikawa вдалося застосувати його у пості, який рекламує його нове літнє меню:

Тип #9: Хештеги смайликів

Автор: @copain_koishikawa

Хештеги смайлів не такі популярні, як хештеги скорочень, але вони, безумовно, можуть стати чудовим доповненням, який зробить ваш пост більш креативним. Однак остерігайтеся їх надмірного використання - їх значення часто занадто широке.

Трендові хештеги в Instagram у 2021 році

Тепер давайте розглянемо те, для чого ви сюди прийшли - найкращі хештеги для Instagram. Ми почнемо з тих, які є популярними у 2021 році, а потім перейдемо до популярних категорій хештегів.

Ось хештеги, які були в тренді в 2021 році:

  • #instagram - 710 млн публікацій
  • #nature - 648 млн публікацій
  • #model - 313 млн публікацій
  • #follow4follow - 300 млн публікацій 
  • #igers - 292 млн публікацій 
  • #nofilter - 282,9 млн публікацій
  • #beach - 271,9 млн публікацій
  • #followforfollow - 243 млн публікацій 
  • #l4l - 238,1 млн публікацій
  • #bestoftheday - 214 млн публікацій 
  • #followforfollowback - 204 млн публікацій
  • #lol - 179 млн публікацій
  • #blue - 153 млн публікацій 
  • #followback - 123 млн публікацій
  • #відкидання - 120 млн публікацій 
  • #blogger - 115 млн публікацій
  • #dogstagram - 110 млн публікацій
  • #likesforlike - 77 млн публікацій
  • #giveaway - 41,6 млн публікацій

Алгоритм Instagram досить складний, і популярність кожного хештегу може змінюватися протягом кількох годин. Отже, завжди використовуйте інструмент аналітики, щоб відстежувати ефективність хештегу та переконатися, що він все ще в тренді.

Найпопулярніші хештеги в Instagram

Далі йде список хештегів, які тривалий час були в тренді. Кожен маркетолог знає, що включення цих хештегів у пост майже гарантує більшу видимість та збільшення кількості підписників в Instagram.

  • #love – 2.1 млрд публікацій
  • #instagood – млрд публікацій
  • #fashion – 983 млн публікацій
  • #photooftheday – 939 млн публікацій
  • #art – 818 млн публікацій
  • #beautiful – 755 млн публікацій
  • #picoftheday – 661 млн публікацій
  • #nature – 647 млн публікацій 
  • #happy – 644 млн публікацій
  • #cute – 636 млн публікацій
  • #followme – 578 млн публікацій 
  • #tbt – 575 млн публікацій
  • #travel – 575 млн публікацій 
  • #style – 571 млн публікацій
  • #instadaily – 546 млн публікацій
  • #repost – 537 млн публікацій
  • #like4like – 535 млн публікацій
  • #summer – 505 млн публікацій
  • #fitness – 459 млн публікацій
  • #selfie – 453 млн публікацій
  • #food – 452 млн публікацій
  • $instalike – 439 млн публікацій
  • #girl – 434 млн публікацій
  • #friends – 423 млн публікацій
  • #fun – 420 млн публікацій
  • #smile – 410 млн публікацій
  • #family – 395 млн публікацій
  • likeforlike – 354 млн публікацій
  • #fashionista – 125 млн публікацій

Це також список найпопулярніших хештегів в Instagram за всі часи. Можливо, ви помітили, що багато впливових осіб використовують ці хештеги у своїх постах, і на це є вагома причина. Ці хештеги можуть значно збільшити видимість.

Маркетингові хештеги

Тепер перейдемо до найпопулярніших хештегів за категоріями. Почнемо з прикладів маркетингових хештегів.

  • #marketing – 56.6 млн публікацій
  • #marketingdigital – 28.2 млн публікацій
  • #socialmediamarketing – 15.4 млн публікацій
  • #digitalmarketing – 18 млн публікацій
  • #networkmarketing – 8.5 млн публікацій
  • #onlinemarketing – 6.5 млн публікацій
  • #contentmarketing – 4.8 млн публікацій
  • #marketingtips – 4.5 млн публікацій
  • #marketingstrategy – 4.3 млн публікацій
  • #marketingonline – 3.4 млн публікацій
  • #affiliatemarketing – 2.5 млн публікацій
  • #marketingagency – 2.2 млн публікацій
  • #marketing101 – 1.1 млн публікацій
  • #marketingplan – 634 тисячі публікацій
  • #marketingconsultant – 650 тисяч публікацій 
  • #marketingsocial – 565 тисяч публікацій
  • #marketingcoach – 495 тисяч публікацій
  • #marketinglife – 478 тисяч публікацій
  • #marketingtools – 475 тисяч публікацій
  • #marketingstrategies – 469 тисяч публікацій 
  • #marketingteam – 353 тисячі публікацій
  • #marketingadvice – 346 тисяч публікацій 

Як бачите, це дуже нішеві хештеги, тому, щоб підвищити їх результативність, їх треба поєднувати  з деякими з трендових хештегів.

Хештеги для бізнесу

Спеціальні хештеги для бізнесу можуть покращити вплив будь-якого бренду. Але ви особливо виграєте від них, якщо ваш малий бізнес потребує більшої уваги з боку громадськості.

  • #business – 86 млн публікацій
  • #entrepreneur – 82.4 млн публікацій
  • #smallbusiness – 68.3 млн публікацій
  • #entrepreneurship – 24.3 млн публікацій
  • #entrepreneurlife – 18.1 млн публікацій
  • #businessowner – 15.3 млн публікацій
  • #businesswoman – 13.3 млн публікацій
  • #businessman – 9 млн публікацій
  • #onlinebusiness – 8.3 млн публікацій
  • #entrepreneurmindset – 4.5 млн публікацій
  • #businesscoach – 4 млн публікацій
  • #businesstips – 3.8 млн публікацій
  • #businesswomen – 3.1 млн публікацій
  • #businesslife – 2.8 млн публікацій
  • #businessowners – 2.7 млн публікацій
  • #businessopportunity – 2.6 млн публікацій
  • #businesscards – 2.3 млн публікацій
  • #businessquotes – 2.2 млн публікацій
  • #businessminded – 2 млн публікацій
  • #businesspassion – 1.7 млн публікацій
  • #businessmindset – 1.7 млн публікацій
  • #businesssgrowth – 1.7 млн публікацій
  • #businesscasual – 1.4 млн публікацій
  • #businessmen – 1.3 млн публікацій
  • #businessideas – 1.3 млн публікацій
  • #businessgoals – 1.1 млн публікацій
  • #businessadvice – 1 млн публікацій
  • #businessstrategy – 1 млн публікацій
  • #businessonline – 880 тисяч публікацій
  • #businessmotivation – 823 тисячі публікацій

Щоб уникнути занадто широкого списку хештегів, додайте кілька нішевих хештегів, щоб продемонструвати, на чому спеціалізується ваш бізнес.

Хештеги для їжі 

Тема їжі є дуже популярною в Instagram. Природно, що вона породила чимало популярних хештегів.

  • #food – 452 млн публікацій
  • #foodporn – 266 млн публікацій
  • #instafood – 202 млн публікацій
  • #foodie – 192 млн публікацій
  • #healthyfood – 98 млн публікацій
  • #foodstagram – 93.3 млн публікацій
  • #foodphotography – 82.3 млн публікацій
  • #foodgasm – 61.1 млн публікацій
  • #foodblogger – 60.6 млн публікацій
  • #foodlover – 58.4 млн публікацій
  • #foodpics – 43 млн публікацій
  • #foodpic – 37.5 млн публікацій
  • #veganfood – 25.5 млн публікацій
  • #foods – 24.9 млн публікацій
  • #foodblog – 20.2 млн публікацій
  • #foodgram – 17 млн публікацій
  • #foodlovers – 15.9 млн публікацій
  • #foodstyling – 12.1 млн публікацій
  • #foodart – 10.2 млн публікацій
  • #fooddiary – 9.8 млн публікацій
  • #foodoftheday – 8.3 млн публікацій
  • #foodbeast – 6 млн публікацій
  • #foodforfoodies – 4.9 млн публікацій
  • #foodnetwork – 4.3 млн публікацій
  • #foodstylist – 3.3 млн публікацій
  • #foodography – 3.3 млн публікацій
  • #foodforlife – 3.1 млн публікацій
  • #foodprep – 2.6 млн публікацій
  • #foodvsco – 1.7 млн публікацій
  • #foodideas – 1 млн публікацій

Ви можете використовувати ці хештеги для вподобань. А якщо ви хочете більше підписників, ви можете додати такі хештеги, як #followforfollow або #like4like, щоб отримати більшу видимість.

Хештеги подорожей

Як ви пам’ятаєте, #travel - один з трендових хештегів в Instagram у 2021 році. Існує також чимало інших хештегів, пов’язаних з подорожами, з пристойною кількістю публікацій.

  • #travelphotography – 157 млн публікацій
  • #travelgram – 145 млн публікацій
  • #instatravel – 112 млн публікацій
  • #traveling – 81.5 млн публікацій
  • #travelling – 72.7 млн публікацій
  • #travelblogger – 67.4 млн публікацій
  • #traveler – 46.2 млн публікацій
  • #traveltheworld – 35.2 млн публікацій
  • #travelingram – 28 млн публікацій
  • #travelblog – 25.6 млн публікацій
  • #travels – 21.6 млн публікацій
  • #traveladdict – 20.5 млн публікацій
  • #traveldiaries – 14.5 млн публікацій
  • #travellife – 14.3 млн публікацій
  • #travelawesome – 12.7 млн публікацій
  • #travelpics – 12.6 млн публікацій
  • #travelholic – 11.3 млн публікацій
  • #travelbug – 10.4 млн публікацій
  • #travelpic – 7.1 млн публікацій
  • #travelmore – 5.7 млн публікацій
  • #travelguide – 5.4 млн публікацій
  • #travelgoals – 4.2 млн публікацій
  • #travelinspiration – 3.5 млн публікацій
  • #travelcouple – 3.3 млн публікацій
  • #travelcommunity – 1.6 млн публікацій

Ви можете використовувати #travel з хештегом місцезнаходження для націлювання на клієнтів у конкретному місцезнаходженні.

Хештеги для мистецтва

Хештеги, пов’язані з мистецтвом, також мають чудові показники в Instagram і можуть значно покращити видимість бізнесу, пов’язаного з мистецтвом.

  • #art – 818 млн публікацій
  • #artist – 247 млн публікацій
  • #artwork – 145 млн публікацій
  • #digitalart – 90.9 млн публікацій
  • #arte – 89.7 млн публікацій
  • #instaart – 81.6 млн публікацій
  • #artistsoninstagram – 80.6 млн публікацій
  • #artoftheday – 55.7 млн публікацій
  • #contemporaryart – 50.3 млн публікацій
  • #artofvisuals – 39.9 млн публікацій
  • #artsy – 35.7 млн публікацій
  • #artgallery – 27.8 млн публікацій
  • #arts – 25.6 млн публікацій
  • #artistics – 25.1 млн публікацій
  • #animeart – 20.7 млн публікацій
  • #tattoart – 19.8 млн публікацій
  • #artists – 17.3 млн публікацій
  • ##artlovers – 14.2 млн публікацій
  • #artofinstagram – 12.1 млн публікацій
  • #artcollector – 10.5 млн публікацій
  • #artforsale – 8.6 млн публікацій
  • #artworks – 8.4 млн публікацій
  • #artphotography – 6.6 млн публікацій
  • #artstudio – 6.5 млн публікацій
  • #artdaily – 4.4 млн публікацій
  • #artjournal – 3.5 млн публікацій
  • #artcurator – 3.1 млн публікацій
  • #arthistory – 2.3 млн публікацій
  • #artworld – 2.8 млн публікацій
  • #artcollection – 2.1 млн публікацій

Хоча ці хештеги працюють дуже добре, вони є досить конкурентними. Тож обов’язково поєднуйте їх із хештегами продуктів/послуг, ніш та місцезнаходження.

Музичні хештеги

Хештеги, пов’язані з музикою, також є досить популярними та різноманітними.

  • #music – 375 млн публікацій
  • #musica – 45.4 млн публікацій
  • #musician – 37.2 млн публікацій
  • #newmusic – 28.2 млн публікацій
  • #musically – 25.9 млн публікацій
  • #musicvideo – 21.2 млн публікацій
  • #musicproducer – 13.3 млн публікацій
  • #musical – 12.7 млн публікацій
  • #musicians – 10.9 млн публікацій
  • #musicislife – 10.9 млн публікацій
  • #musiclife – 7.5 млн публікацій
  • #musiclover – 7.4 млн публікацій
  • #musicproduction – 5.8 млн публікацій
  • #musicfestival – 5.1 млн публікацій
  • #musicphotography – 4.7 млн публікацій
  • #nusiclovers – 4.1 млн публікацій
  • #musicstudio – 2.4 млн публікацій
  • #musicindustry – 2.3 млн публікацій
  • #musicartist – 2.1 млн публікацій
  • #musicvideos – 1.8 млн публікацій
  • #musicproducers – 1.3 млн публікацій
  • #musicbusiness – 1 млн публікацій
  • #musicblog – 930 тисяч публікацій
  • #musictherapy – 924 тисячі публікацій
  • #musicpromotion – 771 тисяча публікацій

Хештеги, пов’язані з музикою, належать до галузевого типу, тому в поєднанні з хештегами продуктів/послуг вони не будуть настільки конкурентними.

Хештеги для фотографії

Якщо ви шукаєте найкращі хештеги Instagram, які б покращили видимість вашого акаунта, то ви їх майже знайшли. Існує багато хештегів, пов’язаних із фотографією, з чудовими показниками.

  • #photography – 782 млн публікацій
  • #naturephotography – 164 млн публікацій
  • #travelphotography – 157 млн публікацій
  • #streetphotography – 96 млн публікацій
  • #portraitphotography – 82.4 млн публікацій
  • #landscapephotography – 53.1 млн публікацій
  • #weddingphotography – 40.1 млн публікацій
  • #canonphotography – 30.3 млн публікацій
  • #filmphotography – 29.9 млн публікацій
  • #photographylovers – 29.5 млн публікацій
  • #architecturephotography – 27.1 млн публікацій
  • #fashionphotography – 27.1 млн публікацій
  • #mobilephotography – 26.9 млн публікацій
  • #nikonphotography – 24.2 млн публікацій
  • #wildlifephotography – 19.5 млн публікацій
  • #nightphotography – 15.8 млн публікацій
  • #urbanphotography – 13.6 млн публікацій
  • #bnwphotography – 12.7 млн публікацій
  • #photographyislife – 12.4 млн публікацій
  • #photographyeveryday – 11.3 млн публікацій
  • #photographylover – 10.9 млн публікацій
  • #photographysouls – 10.2 млн публікацій
  • #familyphotography – 9.1 млн публікацій
  • #photographyislifee – 8.5 млн публікацій
  • #dronephotography – 7.7 млн публікацій
  • #photographylife – 5.3 млн публікацій
  • #aviationphotography – 5.2 млн публікацій
  • #photogtaphyart – 5.1 млн публікацій
  • #photography📷 – 4.8 млн публікацій
  • #photogtaphyoftheday – 2.5 млн публікацій

Ви можете поекспериментувати зі змішуванням хештегів на тему фотографії з хештегами місцезнаходження, щоб зробити ваш фото-бізнес більш виразним у вашому місті та регіоні.

Весільні хештеги

В Instagram є велика аудиторія, зацікавлена ​​публікаціями, пов’язаними з весіллями. Ви можете легко переглянути такі публікації, використовуючи досить популярні хештеги Instagram.

  • #wedding – 208 млн публікацій
  • #weddingdress – 43.8 млн публікацій
  • #weddingday – 42.6 млн публікацій
  • #weddingphotography – 40.1 млн публікацій
  • #weddinginspiration – 27.3 млн публікацій
  • #weddings – 25.6 млн публікацій
  • #weddingphotographer – 21.5 млн публікацій
  • #weddingplanner – 17.2 млн публікацій
  • #weddingideas – 12.7 млн публікацій
  • #weddingmakeup – 11.3 млн публікацій
  • #weddingdecor – 10.2 млн публікацій
  • #weddinginspo – 10.1 млн публікацій
  • #weddingseason – 9.8 млн публікацій
  • #weddingcake – 8.8 млн публікацій
  • #weddingphoto – 8.4 млн публікацій
  • #weddinghair – 8.1 млн публікацій
  • #weddingflowers – 7.2 млн публікацій
  • #weddingstyle – 7 млн публікацій
  • #weddinggown – 6.2 млн публікацій
  • #weddingwear – 1.5 млн публікацій

Як бачите, існує досить багато нішевих та хештегів продуктів/послуг, які можна поєднати з хештегами місцезнаходження, щоб збільшити експозицію бренду.

Хештеги для фітнесу

Деякі з найкращих хештегів в Instagram належать до категорії фітнесу. Більшість з цих хештегів має зоряну продуктивність.

  • #fitness – 459 млн публікацій
  • #fitnessmotivation – 108 млн публікацій
  • #fitessmodel – 54.9 млн публікацій
  • #fitnessaddict – 43.7 млн публікацій
  • #fitnessgirl – 31.1 млн публікацій
  • #fitnessjourney – 30.2 млн публікацій
  • #instafitness – 17.5 млн публікацій
  • #fitnesslifestyle – 14.9 млн публікацій
  • #fitnessgoals – 12.2 млн публікацій
  • #fitnessfreak – 9 млн публікацій
  • #fitnessfood – 6.1 млн публікацій
  • #fitnessgear – 4.6 млн публікацій
  • #fitnesscoach – 3.6 млн публікацій
  • #fitnessblogger – 2.8 млн публікацій
  • #fitnessphysique – 2.2 млн публікацій
  • #fitnesswear – 2.2 млн публікацій
  • #fitnesstransformation – 1.8 млн публікацій
  • #fitnessjunkie – 1.4 млн публікацій
  • #fitnessfashion – 1.2 млн публікацій
  • #fitnesschallenge – 1.2 млн публікацій

Ці хештеги працюватимуть досить добре, якщо ви хочете розпочати онлайн -захід, наприклад, виклик або конкурс. Вони можуть допомогти вам охопити більшу кількість потенційних учасників та збільшити залученість в Інтернеті. 

Хештеги психічного здоров'я

Зараз багато користувачів Instagram намагаються підвищити обізнаність щодо теми психічного здоров’я. В результаті, досить багато хештегів з цієї теми мають високі показники.

  • #mentalhealth – 30.5 млн публікацій
  • #mentalhealthawareness – 13.8 млн публікацій
  • #mentalhealthmatters – 5.9 млн публікацій
  • #mentalhealthadvocate – 1.3 млн публікацій
  • #mentalhealthsupport – 1.3 млн публікацій
  • #mentalhealthrecovery – 1.1 млн публікацій 
  • #mentalhealthwarrior – 806 тисяч публікацій
  • #mentalhealthquotes – 775 тисяч публікацій
  • #mentalhealthawarenessmonth – 707 тисяч публікацій
  • #mentalhealthblogger – 574 тисячі публікацій
  • #mentalhealthisimportant – 457 тисяч публікацій
  • #mentalhealthawarenessweek – 413 тисяч публікацій
  • #mentalhealthtips – 406 тисяч публікацій
  • #mentalhealthday – 382 тисячі публікацій
  • #mentalhealthawareness – 259 тисяч публікацій

Це чудові хештеги для галузевих/нішевих  терапевтів, які хотіли б охопити більше людей та звернути увагу на психічне здоров’я.

Мотиваційні хештеги 

Дуже багато людей шукають мотивацію в Instagram. Настільки багато, що ця тема зібрала чимало найефективніших хештегів.

  • #motivation – 281 млн публікацій
  • #motivationalquotes – 41.2 млн публікацій
  • #gymmotivation – 33 млн публікацій
  • #mondaymotivation – 26.1 млн публікацій
  • #motivational – 17.1 млн публікацій
  • #workoutmotivation – 17.9 млн публікацій 
  • #motivationmonday – 9.7 млн публікацій
  • #weightlossmotivation – 8.6 млн публікацій 
  • #morningmotivation – 7.9 млн публікацій
  • #dailymotivation – 5.7 млн публікацій
  • #motivationalspeaker – 4.3 млн публікацій
  • #motivationalquote – 3.6 млн публікацій
  • #entrepreneurmotivation – 1.5 млн публікацій
  • #motivation101 – 1.2 млн публікацій
  • #motivationdaily – 1.2 млн публікацій 

Якщо ваш бренд належить до фітнес-галузі, ви можете поєднати ці варіанти з фітнес-хештегами, щоб отримати більшу видимість в Інтернеті.

Хештеги самолюбства

Любов до себе - це остання категорія найкращих хештегів для Instagram у нашому списку. Хоча вона є менш популярною, ніж інші хештеги, про які ми говорили раніше, але вона все ще має певне визнання.

  • #selflove – 68.9 млн публікацій
  • #mindfulness – 28.5 млн публікацій
  • #ambition – 8.5 млн публікацій
  • #selflovejourney – 1.9 млн публікацій
  • #selfrespect – 1.6 млн публікацій
  • #self-lovequotes – 1.2 млн публікацій
  • #selfloveclub – 902 тисячі публікацій
  • #selfloveisthebestlove – 862 тисячі публікацій 
  • #selflovefirst – 686 тисяч публікацій
  • #selflovetips – 429 тисяч публікацій

У цій категорії не так багато популярних хештегів, але ви можете поєднати їх з іншими типами хештегів, щоб отримати більше підписників в Instagram.

Як використовувати хештеги в Instagram

Тепер, коли у вас є список популярних хештегів  в Instagram, давайте обговоримо, як їх використовувати для маркетингу в Instagram.

Вибір правильних хештегів для постів в Instagram - це не космічна наука. Але якщо ви новачок на цій платформі, ось покрокові інструкції.

1) Перейдіть до редактора публікацій в Instagram

Почніть із свого додатка Instagram. Натисніть на значок +, щоб увійти до редактора та вибрати фотографію чи відео, які потрібно завантажити. Виберіть фільтр і, за потреби, внесіть інші зміни.

1) Перейдіть до редактора публікацій в Instagram

2) Напишіть контент для публікації

Створіть контент, який привертає увагу, додайте відповідні ключові слова, місцезнаходження та позначте тегами інші профілі, якщо ви завантажуєте контент, створений іншими користувачами.

2) Напишіть контент для публікації

3) Додайте хештеги

Почніть із введення символу # та додавання найрелевантнішого ключового слова. Ввівши його, ви побачите список пов’язаних хештегів та їх ефективність. Ви можете вибрати ті хештеги, які найкраще відповідають змісту вашого посту.

3) Додайте хештеги - зображення 1

Коли ви закінчите з хештегами, просто торкніться галочки та завантажте свою публікацію.

Використовувати хештеги Instagram в Stories також дуже просто. Для того щоб почати, перейдіть в Instagram Stories та оберіть  зображення чи відео, які потрібно завантажити. Ви також можете щось зняти в реальному часі.

3) Додайте хештеги - зображення 2

Далі торкніться кнопки Наклейки (Stickers) у верхній частині екрана, та виберіть опцію #hashtag.

3) Додайте хештеги - зображення 3

Коли ви почнете вводити перший хештег, генератор хештегів Instagram додасть кілька відповідних опцій унизу екрана.

3) Додайте хештеги - зображення 4

Ви також можете змінити колір хештегу, натиснувши на нього.

Як стежити за хештегами в Instagram

Можна стежити за хештегами в Instagram, що особливо зручно, якщо ви бажаєте бути в курсі останніх тенденцій та хочете відстежувати відповідний контент.

Щоб знайти нові хештеги, перейдіть на сторінку пошуку внизу екрана.

Як стежити за хештегами в Instagram - зображення 1

Далі, щоб завершити пошук за хештегом, почніть вводити символ # та ключове слово, яке вас цікавить, у поле пошуку.

Як стежити за хештегами в Instagram - зображення 2

Коли на екрані з’явиться правильний хештег, торкніться його та натисніть «Підписатися» (Follow).

Як стежити за хештегами в Instagram - зображення 3

Після цього ви щотижня будете отримувати оновлення публікацій в Instagram, класифіковані як «Найпопулярніші» (Top) та «Останні» (Recent).

Скільки хештегів можна використовувати в Instagram

За даними довідкового центру Instagram, користувачам дозволено додавати до 30 хештегів на одну публікацію. Якщо ви додасте більше, ваш коментар не буде завантажено. Ліміт хештегів Instagram для історій - 10.

Що робити, якщо вам потрібно додати більшу кількість хештегів?

У цьому випадку ви можете додати решту хештегів до першого коментаря під вашою публікацією. Багато профілів Instagram, наприклад @syroszen, роблять це, щоб збільшити видимість своїх публікацій:

Скільки хештегів можна використовувати в Instagram

Автор: @syroszen

Ваш список хештегів може бути настільки різноманітним, наскільки вам потрібно, але не робіть його занадто великим - усі хештеги мають відповідати вашому змісту. Якщо ви хочете залучити потрібну цільову аудиторію, хештег має спрямовувати її на зміст, який читачі хочуть бачити, не обманюйте їх очікування.

Для вас

Instagram - досить конкурентна платформа для маркетингу в соціальних мережах. Але ви завжди можете підвищити рівень своєї гри за допомогою найкращих хештегів для Instagram, якими ми сьогодні з вами поділилися.

Однак хештеги - не єдине, що впливає на видимість вашого акаунту Instagram. Важливо також, як ви плануєте публікації відповідно до активності аудиторії.

Планування в Instagram може бути складним, але це не те, чим не може керувати Postoplan. За допомогою Postoplan ви можете створити контент-план для Instagram всього за кілька кліків. І, якщо у вас закінчаться ідеї щодо контенту, ми знайдемо їх за вас - ви отримаєте натхнення для публікацій на кожен день тижня, створене автоматично.

Створіть свій безкоштовний акаунт Postoplan зараз, і насолоджуйтеся його інтуїтивно зрозумілим рішенням для планування публікацій.

 

Найкращий час для публікацій у Facebook в 2021 році (за днем та галуззю)

Цікаво, який найкращий день та час для публікації у Facebook? Ось повний посібник із даними із різних джерел, які допоможуть вам розпочати роботу.

320 найкращих хештегів для Instagram: посібник із типами, підказками та іншим

Шукаєте правильні хештеги для вашого наступного поста? Ось список 320 найкращих хештегів для використання в Instagram у 2021 році. Типи та поради включені.

Найпопулярніші 230 хештегів LinkedIn для збільшення впливу (за категоріями)

Ми створили список хештегів, які можна використовувати у LinkedIn, щоб збільшити вплив, відкрити для себе новий вміст та розширити мережу.
Як провести аудит соціальних мереж за 30 хвилин (+ безкоштовний шаблон)