25 кращих інструментів керування соціальними мережами для SMB [перелік на 2021 рік]

25 кращих інструментів керування соціальними мережами для SMB [перелік на 2021 рік]

Ви власник малого чи середнього бізнесу, який шукає можливості для зросту?

Тоді ви не можете нехтувати маркетингом в соціальних мережах — він потенційно може відкрити вам доступ до великої аудиторії, допомогти розкрити актуальні теми і продемонструвати унікальність вашого бренду.

Однак є один момент, який не варто пропускати — ви не зможете реалізувати стратегію соціальних медіа, якщо не будете враховувати метрики, ефективність контенту, KPI, залученість аудиторії та інші фактори. Але не турбуйтеся — інструменти керування соціальними мережами допоможуть вам в цьому.

Цікаво, як вибрати підходящий варіант?

Ми підготували список з 25 кращих рішень, що дозволяють керувати соціальними мережами для малого бізнесу, щоб ви могли розвивати своє підприємство, не турбуючись про відстеження ефективності. 

Дисклеймер: Нижче наведена інформація, що є точною на сьогоднішній день {13.09.2021}.

Зміст

  1. Postoplan
  2. Buffer
  3. Hootsuite
  4. Sprout Social
  5. Agorapulse
  6. Sendible
  7. Planoly
  8. Later
  9. Tailwind App
  10. Post Planner
  11. Planable
  12. SocialBee
  13. Meet Edgar
  14. Zoho Social
  15. HubSpot
  16. Smart Queue
  17. SocialPilot
  18. Crowdfire
  19. CoSchedule
  20. Iconosquare
  21. Sprinklr
  22. SocialFlow
  23. Salesforce Social Studio
  24. Shield App
  25. TweetDeck

 

Коли вам потрібен інструмент керування соціальними медіа?

Якщо у вас кілька профілів в соціальних мережах, і з кожним днем стає все важче керувати ними і проводити аудит. Але це не єдина причина, по якій варто інвестувати в таку платформу.

Ось кілька інших прикладів використання, які можуть здатися вам доречними:

  • Визначте більше можливостей зростання. Потрібно поліпшити маркетингову стратегію в соціальних мережах? Рішення по керуванню збирають, аналізують і візуалізують дані для вас, тому стає легше виявити аспекти, які мають потенціал зростання і потребують поліпшення.
  • Організуйте бесіди. Ви ведете кілька акаунтів в соціальних мережах і вам складно вчасно відповідати своїм підписникам? Більшість інструментів керування соціальними мережами мають функцію під назвою Social Inbox, де ви можете відстежувати всі розмови.
  • Завантажуйте пости в потрібний час. Ваші повідомлення не доходять до достатньої кількості людей, не дивлячись на те, що ви вкладаєте багато грошей в контент-маркетинг? Можливо, ви прямуєте неправильним розкладом. Інструменти керування відстежують активність аудиторії, щоб підвищити видимість контенту.
  • Слідкуйте за даними в режимі реального часу. Ви проводите рекламну кампанію і хочете переконатися, що вона працює відповідно до плану? Рішення для керування соціальними мережами дозволяють відслідковувати дані в режимі реального часу, що допоможе вам коригувати стратегію прямо на ходу.
  • Використовуйте готовий контент-план. Хочете більше зосередитися на створенні контенту, але постійно потребуєте в оновленні контент-плану? Більшість платформ керування соціальними мережами вже мають готовий шаблон, який можна використовувати для полегшення процесу курації контенту. 

Найбільшою перевагою використання інструменту керування соціальними мережами є послідовність і однаковість. Вам не потрібно заходити в кілька акаунтів соціальних мереж окремо, щоб відстежувати свій прогрес — платформа керування централізує всі дані для вас. 

1. Postoplan

Коли вам потрібен інструмент керування соціальними медіа?

Планування контент-стратегії може бути складним завданням. Вам потрібно зібрати воєдино ідеї контенту, визначити, коли завантажувати пости, зберігаючи при цьому послідовність. Крім того, потрібно чимало часу, щоб зрозуміти, що потрібно вашій маркетингової стратегії в соціальних мережах, тому деякі казуси неминучі.

Але що робити, якщо у вас немає часу на помилки?

Тоді Postoplan — ваш кращий вибір. Це інструмент керування на основі штучного інтелекту і один з кращих планувальників соціальних мереж. Ви можете підключити необмежену кількість акаунтів на таких платформах, як Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Google My Business, а також месенджери, включаючи Telegram і WhatsApp. 

Особливості Postoplan

Ось кілька пільг, які ви можете отримати, підписавшись на Postoplan:

  • Календар контенту з попередньо встановленими ідеями постів на кожен день
  • Вбудований редактор контенту з бібліотекою зображень
  • Social Inbox для прямого обміну повідомленнями з підписниками
  • Масове планування
  • Інтеграція з Slack і WordPress

Ви можете планувати вміст на місяці вперед і створювати публікації на єдиній інформаційній панелі:

Особливості Postoplan

Джерело: Postoplan

Користувачі Pro також можуть отримати статистику для перегляду показників та створення звітів. 

Ціни на Postoplan

Ви можете користуватися Postoplan абсолютно безкоштовно з необмеженим плануванням. Щоб отримати більше пільг, таких як створення статистики або планування наперед, вам слід розглянути платні плани:

Ціни на Postoplan - зображення 1

Джерело: Postoplan

Безкоштовний акаунт також досить зручний — ви можете підключити необмежену кількість профілів, користувачів і проектів. 

2. Buffer

Ціни на Postoplan - зображення 2

Робота менеджера соціальних мереж цікава і в той же час складна. З одного боку, ви допомагаєте бізнесу зростати і розвиватися, а з іншого боку, вам доводиться годинами планувати і створювати контент, звертатися до людей і переглядати аналітику.

Якщо ви впізнали себе тут, спробуйте Buffer, щоб полегшити собі життя. Це універсальне програмне забезпечення для керування соціальними мережами, яке допомагає вам планувати, запускати і вимірювати ефективність ваших соціальних мереж. 

Особливості Buffer

Функціонал Buffer містить функції, які допомагають вам:

  • Керувати контентом. Buffer спрощує маркетинг контенту: ви можете планувати, готувати, складати розклад посад і співпрацювати з колегами в режимі реального часу.
  • Аналізувати дані. Всі ваші показники відображаються на одній приладовій панелі і візуалізуються, щоб дані були зрозумілі навіть недосвідченому маркетологу соціальних мереж.
  • Забезбечувати залученість. Ви можете відповідати на коментарі та повідомлення через один канал. Крім того, є функція соціального прослуховування, яка дозволяє відстежувати згадки бренду.

Buffer також вибирає найкращий час для взаємодії з вашою аудиторією, роблячи планування контенту простим і легким:

Особливості Buffer

Джерело: Buffer

Як бачите, Buffer охоплює всі аспекти стратегії роботи в соціальних мережах. А якщо ви не знаєте, як ним користуватися, ви можете переглянути навчальні посібники, щоб дізнатися більше про те, що може запропонувати Buffer.

Ціни на Buffer

Ви можете безкоштовно розпочати використання Buffer для перевірки води, і якщо вам це подобається, план Essentials коштує всього 5 доларів на місяць:

Ціни на Buffer - зображення 1

Джерело: Buffer

Якщо вам це цікаво, ви також можете включити доповнення до командного пакету, яке дозволяє підключати необмежену кількість членів команди та клієнтів. Це відмінний варіант для агентств соціальних медіа. 

3. Hootsuite

Ціни на Buffer - зображення 2

Скільки часу ви витрачаєте на оцінку ефективності своїх соціальних мереж? Ми припускаємо, що багато.

Читання і аналіз показників ефективності соціальних мереж — непросте завдання, що вимагає навичок і досвіду. Але вам не доведеться працювати над розшифровкою аналітики, якщо у вас є інструменти планування соціальних медіа, такі як Hootsuite.

Hootsuite — один із кращих інструментів керування соціальними мережами. Він автоматизує такі завдання, як планування, звітність, соціальне прослуховування і багато іншого. Він також допомагає оцінити сильні і слабкі сторони вашої стратегії соціальних мереж.

Особливості Hootsuite

Hootsuite пропонує безліч інструментів для маркетингу в соціальних мережах, які ви можете використовувати:

  • Проводьте контент-стратегію (керуйте контентом за допомогою інструменту для постінгу в соціальних мережах)
  • Взаємодійте з підписниками (відстежуйте показники залучення та дивіться, як ваша аудиторія реагує на ваш контент)
  • Відстежуйте ефективність (створюйте звіти для оцінки ваших зусиль)
  • Керуйте рекламою (в режимі реального часу дізнавайтеся, як працює реклама і що потрібно зробити, щоб поліпшити видимість бренду) Аналізуйте KPI на всіх платформах соціальних мереж (підключіть кілька акаунтів і порівняйте їх між собою)

Hootsuite пов'язує вас з різними платформами:

Особливості Hootsuite

Джерело: Hootsuite

Ви також отримуєте доступ до сторінки Insights, де можна переглянути всі можливі показники, отримані з ваших сторінок в соціальних мережах. 

Ціни на Hootsuite

У Hootsuite є 30-денна безкоштовна пробна версія, але вам потрібно відразу ж додати дані своєї кредитної картки. Найдешевший тарифний план починається від 19 доларів в місяць:

Ціни на Hootsuite - зображення 1

Джерело: Hootsuite

Кожен план надає доступ до різної кількості функцій, тому оцініть свої потреби, перш ніж зробити вибір. 

4. Sprout Social

Ціни на Hootsuite - зображення 2

Яка роль соціального прослуховування в маркетингу в соціальних мережах?

Перш за все, ви отримуєте можливість відстежувати згадки бренду, що дуже важливо для створення позитивної репутації бренду. І, звичайно ж, ви не зможете створити цільовий контент, якщо не прислухаєтеся до того, що говорять ваші підписники.

Соціальне прослуховування — одна з найсильніших сторін Sprout Social. Крім того, це один з кращих інструментів соціальних мереж для бізнесу, який допоможе вам керувати всіма іншими аспектами маркетингової стратегії в соціальних мережах. 

Особливості Sprout Social

Подібно до буфера та Hootsuite, Sprout Social-це універсальна платформа керування соціальними медіа, яка має широкий спектр функцій:

  • Аналіз бізнес-стратегії
  • Залучення підписників
  • Розумний поштову скриньку
  • Спільна робота
  • Планування і складання розкладу контенту
  • Аналіз ключових показників ефективності
  • Соціальне прослуховування і згадки бренду

Ви також можете переглядати канали та досліджувати хештеги Instagram через інформаційну панель Hootsuite:

Особливості Sprout Social

Джерело: Sprout Social

Якщо ви під’єднаєте профіль у соціальних мережах і перейдете на вкладку «Відгуки», ви зможете відстежувати позитивні та негативні згадки про бренд. 

Ціни на Sprout Social

Ви можете почати користуватися Sprout Social безкоштовно протягом перших 30 днів, і, якщо вам це подобається, доступні три плани:

Ціни на Sprout Social - зображення 1

Джерело: Sprout Social

Стандартний план дозволяє підключити до п’яти соціальних профілів, чого достатньо, якщо ви ведете невеликий бізнес. 

5. Agorapulse

Ціни на Sprout Social - зображення 2

При реалізації стратегії соціальних мереж вам постійно доводиться складати звіти, щоб оцінити її ефективність і знайти можливості для зростання. Це необхідно, але, з іншого боку, на складання звітів можуть йти годинник.

Якщо ви зареєструєтесь в Agorapulse, він автоматизує всі звіти, надаючи вам більше вільного часу для розробки контенту, запуску кампаній і спілкування з підписниками. 

Особливо Agorapulse

Agorapulse надає всі можливості, необхідні для керування соціальними медіа, включаючи:

  • Моніторинг соціальних мереж
  • Планування і публікація
  • Соціальна пошта
  • Звітність
  • Спільна робота

Ви також отримуєте доступ до публікаційного календаря, де ви можете легко планувати свій вміст і працювати над ним у режимі реального часу зі своїми колегами:

Особливо Agorapulse

Джерело: Agorapulse

Agorapulse є одним з кращих інструментів керування соціальними мережами для керування декількома акаунтами — він інтегрується з більшістю соціальних мереж. Кожен користувач також може скористатися медіатекою. Також доступна функція соціального прослуховування. 

Ціна на Agorapulse

Існує безкоштовна версія для всіх, хто хоче перевірити Agorapulse і спробувати. Платні плани починаються від 79 доларів на місяць:

Ціна на Agorapulse - зображення 1

Джерело: Agorapulse

Також можна надіслати запит на безкоштовну демо-версію та попросити експерта ознайомити вас з усіма функціями Agorapulse. 

6. Sendible

Ціна на Agorapulse - зображення 2

Маркетинг в соціальних мережах рідко є завданням для однієї людини, якщо тільки ваш бізнес не має всього пару акаунтів. У більшості випадків вам потрібно як мінімум двоє людей (для соціального контенту і реклами), щоб не було ніяких затримок.

Але якщо маркетингом в соціальних мережах займається ціла команда, у них повинно бути все необхідне для безперебійної роботи. Ось чому вам потрібен інструмент керування, який дозволить вашій команді спілкуватися і працювати над проектами в режимі реального часу.

Sendible — один з кращих варіантів на ринку. Поряд з автоматизацією інших завдань з керування соціальними мережами, він пов'язує ваші команди з клієнтами для забезпечення успіху кампанії. 

Особливості Sendible

Sendible пишається своєю універсальною інформаційною панеллю соціальних мереж, яка має такі функції:

  • Social Inbox 
  • Моніторинг репутації бренду
  • Автоматизовані звіти
  • Візуалізовані показники
  • Інструменти для спільної роботи і планування контенту
  • Соціальне прослуховування

Sendable інтегрується з такими мережами соціальних медіа:

Особливості Sendible

Джерело: Sendible

Ви також можете підключити це рішення до Tumblr, WordPress, Medium, Blogspot Blogger, Google Analytics і Slack. Також можлива інтеграція з Canva, що дозволяє швидше створювати контент. В результаті ви зможете без особливих зусиль публікувати матеріали в усіх соціальних мережах одночасно. 

Ціна на Sendible

Sendible має 14-денну пробну версію, яку можна розпочати негайно, не надавши кредитної картки. Якщо вам сподобався інструмент, ви можете спробувати його з одним із цих планів:

Ціна на Sendible - зображення 1

Джерело: Sendible

Якщо вам потрібен більший план, ви можете надіслати запит на демонстрацію представнику компанії. 

7. Planoly

Ціна на Sendible - зображення 2

Instagram є одним з найпопулярніших і активних каналів соціальних мереж — він налічує понад мільярд користувачів. Це також одна з найрізноманітніших мереж з точки зору змісту — вона покладається на візуальні образи, які сприяють охопленню і залученості.

Але створити успішну стратегію Instagram не так-то просто — в мережі дуже висока конкуренція, і потрібно метод проб і помилок, щоб зрозуміти, що працює для вашого бренду і послідовників, а що ні.

Якщо ви плануєте задіяти Instagram в своєї маркетингової стратегії в соціальних мережах, Planely — це інструмент для вас. Його інструмент для постінгу в соціальних мережах із завданням зробити публікацію контенту простий і допомогти вам створювати і планувати контент Instagram.

Особливості Planoly

Рішення Planoly складається з п'яти продуктів:

  • IG Planner. Це розклад контенту, що дозволяє вам придумувати, складати і планувати контент для Instagram. Ви отримуєте можливість аналізувати показники контенту в режимі реального часу. Також є можливість включити функцію автопостінга.
  • Sellit. Цей інструмент допоможе перетворити ваш профіль в Instagram в магазин електронної комерції з розмітки зображеннями, галереєю товарів і оформленням замовлення.
  • Linkit. Це безкоштовний інструмент, який перетворює вашу сітку Instagram в клікабельно галерею і пов'язує її з веб-сайтом або веб-сторінкою для залучення трафіку.
  • StoriesEdit. Ця функція допомагає створювати, редагувати і налаштовувати ваші Instagram Stories, використовуючи більш 300 дизайнерських шаблонів.
  • Pin Planner. Planoly також підключається до Pinterest, допомагаючи вам швидше керувати контентом на цій платформі і проводити кампанії для збільшення трафіку і впізнаваності бренду. 

Якщо ви хочете покращити видимість вашої публікації за допомогою хештегів, Planoly дозволяє створювати групи хештегів для відстеження їх популярності та ефективності:

Особливості Planoly

Джерело: Planoly

Ви також можете завантажувати фотографії в Instagram зі свого комп’ютера або з хмарного сховища в Instagram через Planoly. 

Ціни на Planoly

Planoly доступний безкоштовно, але його можливості обмежені фотографіями Pinterest, полем для коментарів Instagram, базової аналітикою Pinterest і інструментом Instagram Linkit. Якщо вам потрібно більше рішень, виберіть один з цих планів:

Ціни на Planoly - зображення 1

Джерело: Planoly

Усі платні підписки також дозволяють необмежену кількість завантажень, розширену аналітику та планування вмісту. 

8. Later

Ціни на Planoly - зображення 2

Якщо ви хочете створити успішну стратегію маркетингу в соціальних мережах, не забудьте про вміст, створений користувачами. Це допомагає вам:

  • Збирайте цінні відомості про аудиторію
  • Збагачуйте свої профілі унікальним контентом
  • Поліпшити персоналізацію
  • Зблизитися з цільовою аудиторією
  • Підвищити впізнаваність і видимість бренду

Але якщо ви бренд з мільйонами підписників, відстежити кожне повідомлення зі згадуванням про вас може бути досить складно. В цьому випадку зверніться за допомогою до Later.

Later — це універсальний інструмент керування соціальними мережами, який, крім усього іншого, шукає і збирає призначений для користувача контент, використовуючи хештеги, теги і згадки бренду. 

Ообливості Later

Нижче наведено декілька переваг, які надаються користувачам:

  • Керування контентом (планування, функції планування, редагування, спільна робота)
  • Метрики і аналітика (відстеження в реальному часі, візуалізація, звітність)
  • Соціальне прослуховування і призначений для користувача контент
  • Linkin.bio (клікабельні пости)

Зручна панель керування пізніше дозволяє створювати настроюваний календар вмісту та публікувати публікації без виходу з системи:

Ообливості Later

Джерело: Later

Ви також отримаєте доступ до навчального центру, який буде містити уроки та підручники про те, як користуватись та максимально використовувати його можливості. 

Ціни на Later 

Пізніше з’явиться безкоштовний обліковий запис, яким можна користуватися необмежений час, але ви не отримаєте доступу до всіх інструментів. Платні плани починаються від 15 доларів на місяць:

Ціни на Later  - зображення 1

Джерело: Later

Платні підписки також містять повний пакет керування вмістом, пропозиції хештегів та інструменти для співпраці. 

9. Tailwind App

Ціни на Later  - зображення 2

Tailwind App — це інструмент керування соціальними мережами з інтеграцією в Pinterest і Instagram. Він схожий на Later тим, що включає в себе повний пакет керування контентом з інструментами для планування і складання розкладу постів.

Безсумнівною перевагою Tailwind є те, що він створений для того, щоб допомогти навіть недосвідченим менеджерам соціальних мереж створювати привабливий контент, який приваблює і зацікавлює цільову аудиторію. Ви також можете керувати і відстежувати KPI в режимі реального часу. 

Особливості Tailwind App 

Ось що може запропонувати вам програма Tailwind:

  • Автоматизована публікація
  • Індивідуальне візуальне планування
  • SmartSchedule на основі активності аудиторії
  • Шаблони дизайну постів
  • Автоматизовані дизайни
  • Пошук хештегов
  • Моніторинг трендів

У Tailwind також є функція Smart.bio, яку можна використовувати для просування контенту, продажу товарів і навіть генерації посилань. Це відмінна функція для магазинів електронної комерції — ви можете залучити більше відвідувачів на свій сайт. 

Ціни на Tailwind App

Якщо ви хочете дати пробний запуск додатку Tailwind, ви можете користуватися ним безкоштовно протягом необмеженого часу. Платні плани починаються від 9,99 доларів на місяць:

Ціни на Tailwind App - зображення 1

Джерело: Tailwind App

Безкоштовна версія надає доступ майже до всіх необхідних функцій для запуску облікових записів Pinterest та Instagram, але ви можете підключити лише одного користувача. 

10. Post Planner

Ціни на Tailwind App - зображення 2

Планування соціальних мереж і залученість взаємопов'язані. Ви навряд чи зможете охопити свою аудиторію, якщо не будете знати, коли ваші підписники активні. Успіх вашої стратегії соціальних мереж залежить від послідовності.

Однак запланувати пости буває досить складно, оскільки активність вашої аудиторії може змінюватися кілька разів на місяць. В цьому випадку ви можете або постійно перевіряти метрики і кожен раз коригувати свій календар, або автоматизувати цю задачу за допомогою Post Planner.

Post Planner — одне з кращих додатків для керування соціальними мережами на основі штучного інтелекту, яке допоможе вам збільшити охоплення, створити оптимізований для мережі контент і поліпшити брендинг.

Особливості Post Planner

Ось як працює Post Planner:

  • Почніть зі створення календаря публікацій. Підключіть свої профілі соціальних мереж, створюйте, редагуйте і завантажуйте контент.
  • Генеруйте ідеї для контенту. Якщо у вас не вистачає посад для додавання в календар, Post Planner надасть вам галерею зображень, шаблонів і дизайнів.
  • Відстежуйте згадки бренду. Збирайте і публікуйте призначений для користувача контент, щоб підвищити впізнаваність бренду.
  • Керуйте усіма профілями в одному місці. Створюйте папки з контентом, завантажуйте галереї постів і співпрацюйте зі своєю командою в режимі реального часу.
  • Оптимізуйте свою стратегію. Відстежуйте показники, вивчайте хештеги і надайте телефону свої пости.

Post Planner інтегрується з наступними соціальними мережами:

Особливості Post Planner

Джерело: Post Planner

Це, безперечно, відмінний варіант для бізнесу, якому потрібен комплексний планувальник вмісту з функціями редагування публікацій та спільної роботи. 

Ціни на Post Planner

Планувальник публікацій має безкоштовну пробну версію, але щоб розпочати, вам потрібно спочатку вибрати один із наведених нижче варіантів підписки:

Ціни на Post Planner - зображення 1

Джерело: Post Planner

Якщо ви керуєте малим бізнесом, стартовий пакет — найкращий варіант, оскільки він містить усі необхідні речі для створення розкладу публікацій та запуску стратегії соціальних медіа. 

11. Planable

Ціни на Post Planner - зображення 2

Чи використовуєте ви електронні таблиці для складання календаря контенту?

Без сумніву, це надійний спосіб ведення контент-стратегії, але не самий гнучкий. Він допомагає вам відстежувати всі ваші пости, але він не підтримує вашу стратегію досить добре, щоб допомогти вам спланувати контент на місяці вперед.

Якщо ви відчуваєте потребу в чомусь більш корисному, Planable — відмінний варіант. Це інструмент планування і спільної роботи в соціальних мережах, який ви можете задіяти на кожному етапі виробництва контенту, від ідеї до публікації. 

Особливості Planable

У Planable є кілька цікавих переваг:

  • Інтуїтивно зрозумілий редактор контенту з функцією спільної роботи в режимі реального часу
  • Попередній перегляд постів
  • Попередньо встановлені ідеї для постів
  • Дослідження хештегов
  • Візуальний календар контенту з інтерфейсом drag-and-drop
  • Шаблони і галерея дизайну
  • Соціальне прослуховування

Ви можете переглядати свій календар у кількох різних режимах — стрічка, календар, список та сітка:

Особливості Planable

Джерело: Planable

Planable інтегрується практично з усіма мережами соціальних медіа, включаючи Facebook, Twitter, Instagram, YouTube та TikTok. 

Ціни на Planable

Ви можете почати користуватися Planable безкоштовно з необмеженою кількістю робочих просторів, користувачів, сторінок та обмеженням у 50 публікацій на місяць. Щоб отримати додаткові можливості, виберіть один із платних планів:

Ціни на Planable - зображення 1

Джерело: Planable

Існує також можливість створити власний план з більшою кількістю функцій, але вам потрібно звернутися до Planable для отримання додаткової інформації. 

12. SocialBee

Ціни на Planable - зображення 2

Ми вже згадували, що успіх в соціальних мережах багато в чому залежить від того, наскільки швидко ви зможете домогтися послідовності. Але це часто означає, що вам доведеться робити кілька постів в день і виробляти так багато контенту, що його стає неможливо відстежити.

SocialBee — це інструмент, який допомагає маркетологам і менеджерам класифікувати весь контент соціальних мереж і створити організовану стратегію. У ньому також є рішення для планування постів і кілька інших переваг керування контентом. 

Особливості SocialBee

Ось кілька рішень SocialBee, які знайдуться під рукою кожному маркетологу:

  • Планування на основі категорій
  • Функція поновлення постів
  • Планувальник і редактор масових розсилок
  • Збір і дослідження хештегів
  • Медіагалерея
  • Призначені для користувача URL-адреси і UTM-посилання
  • Огляд аудиторії і аналітичні функції
  • Інструменти для спільної роботи
  • Звітність

Закінчення строку публікації — ще одна цікава функція. Ви можете завантажити пост і встановити для нього термін, після закінчення якого він зникне з вашої стрічки. Також є можливість встановити частоту постів при створенні розкладу:

Особливості SocialBee

Джерело: SocialBee

Коли ви підключаєте свої профілі в соціальних мережах, ви можете відстежувати всі коментарі та відгуки ваших підписників.

Ціни на SocialBee

Існує 14-денна безкоштовна пробна версія для всіх, хто хоче перевірити інструмент без зобов’язань. SocialBee має три платні плани:

Ціни на SocialBee - зображення 1

Джерело: SocialBee

Кожен план має набір функцій, які автоматизують певні завдання з керування соціальними мережами. Чим більше інструментів автоматизації маркетингу має платформа, тим більше годин на тиждень ви заощадите. 

13. Meet Edgar

Ціни на SocialBee - зображення 2

Свіжий контент — це основа будь-якої контент-стратегіх, у тому числі в соціальних мережах. Але вигадувати ідеї буває доволі складно, особливо якщо вам треба викладати пости доволі часто.

Meet Edgar — це планувальник для соціальних мереж, який генерує та збирає дл явас ідеї свіжого контенту. Він створює та оновлює бібліотеку контенту, і цим він допомагає вам переробляти найбільш ефективні пости та внести різноманітність у вашу маркетингову стратегію у соціальних мережах.

Особливості Meet Edgar

Ось кілька переваг, які ви можете отримати, підписавшись на Meet Edgar:

  • Щотижневі автоматизовані тимчасові інтервали для перепрофілювання і повторної публікації вічнозеленого контенту
  • Повна бібліотека вічнозелених оновлень
  • Автоматично генеруються варіації контенту
  • Можливості моніторингу залученості
  • A/B-тести

Власне, Meet Edgar — це просунуте рішення для планування, яке допомагає вам створювати стратегію контенту по ходу справи. 

Ціни на Meet Edgar

Кожен користувач може безкоштовно спробувати Meet Edgar протягом 14 днів, хоча для початку вам потрібно ввести дані своєї кредитної картки. Платні плани починаються від 19 доларів на місяць:

Ціни на Meet Edgar - зображення 1

Джерело: Meet Edgar

Якщо ви публікуєте не більше десяти повідомлень на тиждень, план Lite — ідеальний варіант для вас. 

14. Zoho Social

Ціни на Meet Edgar - зображення 2

Ви не зможете створити надійне присутність в соціальних мережах, якщо не будете відслідковувати ключові показники ефективності, включаючи метрики для оцінки вашого успіху. На жаль, це легше сказати, ніж зробити. Відомо, що дані соціальних мереж важко читати. Але це безумовно не неможливо, особливо якщо ви використовуєте програми для керування соціальними мережами, такі як Zoho Social.

Zoho Social — це потужний пакет для керування соціальними мережами. Він допомагає створювати індивідуальні звіти для поліпшення вашої стратегії і виявлення нових можливостей зростання. 

Особливості Zoho Social

Ось що ви можете зробити із Zoho Social:

  • Керування та планування контенту в соціальних мережах
  • Створюйте черги контенту
  • Моніторинг панелі соціального прослуховування для відстеження згадок бренду
  • Аналізуйте дані KPI в режимі реального часу
  • Співпрацювати над проектами

Поряд із цими функціями, ви також можете керувати оголошеннями Facebook та LinkedIn за допомогою інформаційної панелі Zoho Social. Це прискорює створення потенційних клієнтів і допомагає швидше визначати потенційних клієнтів, які відповідають продажам.

Ціни на Zoho Social

Якщо вас цікавить Zoho Social, ви можете скористатися 15-денною безкоштовною пробною версією. Найдешевша підписка починається від 10 євро на місяць:

Ціни на Zoho Social - зображення 1

Джерело: Zoho Social

Якщо ви керуєте маркетинговою стратегією на YouTube, виберіть план Premium. 

15. HubSpot

Ціни на Zoho Social - зображення 2

Якщо ви шукаєте комплексний інструмент для задоволення всіх ваших маркетингових потреб, HubSpot — безперечно кращий варіант. Він допомагає компаніям керувати соціальними мережами, продажами, підтримкою клієнтів і багатьом іншим, дозволяючи охопити всі бази і зібрати дані для оптимізації кожної бізнес-операції.

HubSpot також є популярним центром навчання. Тому, якщо ви тільки починаєте розробляти стратегію соціальних мереж, тут є все керівництва і інструменти, які допоможуть вам побудувати успішне присутність в соціальних мережах з самого початку.

Особливості HubSpot

Оскільки ми говоримо про маркетинг у соціальних мережах, давайте розглянемо інструмент HubSpot, який відповідає цьому профілю — програмне забезпечення для маркетингу, яке має такі функції:

  • Конструктор кампаний
  • Планирование и планирование
  • Социальное прослушивание
  • Социальный почтовый ящик
  • Аналитика и отчетность

HubSpot також має систему керування контентом, яка дозволяє редагувати контент і оптимізувати його для SEO, що також актуально для постів в соціальних мережах.

Приладова панель HubSpot керує всіма вашими контактами за вас. Ця особливість робить HubSpot одним з кращих інструментів керування соціальними медіа для агентств — ви можете відправляти своїм клієнтам електронні листи про хід роботи, не залишаючи платформи:

Особливості HubSpot

Джерело: HubSpot

Якщо ви залучаєте соціальні медіа до генерації потенційних клієнтів, рішення HubSpot допоможе вам відстежувати статус потенційного клієнта для оптимізації послідовності продажів. 

Ціни на HubSpot 

Є 14-денна безкоштовна пробна версія для всіх, хто хоче спробувати маркетингову платформу соціальних медіа HubSpot. Якщо ви вирішите спробувати, плани починаються від 45 доларів:

Ціни на HubSpot  - зображення 1

Джерело: HubSpot

Стартовий пакет є ідеальним вибором для малого та середнього бізнесу — він має всі необхідні функції, які допоможуть вам запустити маркетингову стратегію у соціальних мережах. 

16. Smart Queue

Ціни на HubSpot  - зображення 2

Маркетологи соціальних мереж знають, що створювати контент нелегко. Але ще складніше зробити його цікавим. На рівень залученості контенту впливає безліч факторів, починаючи від його якості і закінчуючи часом, коли ви завантажуєте свої пости. З Smart Queue вам не потрібно турбуватися про те, як залучити цільову аудиторію.

Що робить Smart Queue особливим?

Це інструмент для керування соціальними мережами і складання розкладів, який фокусується на тому, щоб допомогти вам створити контент, який сприяє залученню трафіку. Він візуалізує показники, генеруючи цінну інформацію, яка показує, що працює, а що ні для вашої цільової аудиторії. 

Особливості Smart Queue

Як комплексний комплекс керування, Smart Queue пропонує такі переваги:

  • Курація і категоризація контенту
  • Переробка вічнозеленого контенту
  • Календар контенту і планувальник соціальних медіа
  • Аналітика та моніторинг соціальних мереж
  • Редагування і публікація
  • Аналіз конкурентів
  • Social Inbox

Перед реєстрацією ви також отримуєте доступ до навчальних посібників та посібників, які допоможуть вам максимально використовувати рішення Smart Queue:

Особливості Smart Queue

Джерело: Smart Queue

Ви можете скористатися вкладкою Engage на інформаційній панелі, щоб виявити вміст та відстежувати згадки. Також доступне розширення для Chrome. 

Ціни на Smart Queue

Як і всі інші платформи, Smart Queue має безкоштовну пробну версію. Індивідуальні підприємці та малі та середні підприємства можуть скористатися перевагами планів підписки Solo та Custom:

Ціни на Smart Queue - зображення 1

Джерело: Smart Queue

Якщо ваш бізнес надходить з некомерційної або освітньої галузі, ви можете отримати 50% знижку на підписку. 

17. SocialPilot

Ціни на Smart Queue - зображення 2

Інструмент, що дозволяє безпосередньо спілкуватися з підписниками, — це прекрасно. Але інструмент, що дозволяє співпрацювати з клієнтами і впливовими особами в режимі реального часу, ще краще, особливо якщо ви керуєте невеликим агентством цифрового маркетингу.

SocialPilot — кращий варіант, якщо вам потрібен універсальний SMM-інструмент, який також дозволяє співпрацювати. З його допомогою ви можете займатися контент, генерувати і знаходити вічно актуальні ідеї для постів. 

Особливості SocialPilot

Ось що пропонує SocialPilot з точки зору керування соціальними медіа:

  • Можливість підключення 50+ профілів
  • Аналітика та моніторинг
  • Social Inbox і керування клієнтами
  • Курація контенту
  • Календар соціальних мереж
  • Масове планування
  • Залучення аудиторії

Також можна налаштувати розширення для браузера. Крім того, у SocialPilot є скорочувач URL-адрес та редактор посилань UTM, які можна використовувати для своїх маркетингових кампаній. 

Ціни на SocialPilot

Ви можете почати користуватися SocialPilot з 14-денною безкоштовною пробною версією, і якщо ви вирішите продовжити її, доступно кілька платних планів:

Ціни на SocialPilot - зображення 1

Джерело: SocialPilot

Компанія з кількома профілями в соціальних мережах може використовувати професійний план. Він має всі основні функції та містить інструмент керування рекламою Facebook.

18. Crowdfire

Ціни на SocialPilot - зображення 2

Crowdfire — ще одна платформа керування соціальними мережами, яка заслуговує вашої уваги. Її унікальність полягає в системі категоризації контенту і орієнтації на створення контенту, який добре підходить для кожної платформи соціальних мереж.

Якщо ви власник малого бізнесу, Crowdfire допоможе вам побудувати успішну стратегію соціальних мереж за допомогою контенту, який розповість історію і зв'яже вас з вашою цільовою аудиторією. 

Особливості Crowdfire

Crowdfire поділяє свої функції на чотири категорії:

  • Створення контенту: курирування статей, що настроюється RSS-канал, категоризація контенту.
  • Публікація: планування і попереднє планування, попередній перегляд постів, лічильник черзі (пророкує, чи буде ваша тимчасова шкала такий же активної в найближчі сім днів).
  • Аналітика: побудова звітів, відстеження KPI, аналіз конкурентів, огляд аналітики.
  • Соціальні згадки: аналіз відгуків, Social Inbox.

Ви також можете створити ідеї тем для своїх публікацій у соціальних мережах на інформаційній панелі:

Особливості Crowdfire

Джерело: Crowdfire

Crowdfire підключається до всіх популярних соціальних платформ, включаючи Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest та LinkedIn.

Ціни на Crowdfire

Crowdfire має безкоштовний план, але з обмеженими функціями. Платні плани не такі дорогі — ви можете підписатися на Crowdfire всього за 7,48 доларів на місяць:

Ціни на Crowdfire - зображення 1

Джерело: Crowdfire

Найдешевший план також ідеально підходить для невеликих команд — ви можете підключити до п’яти облікових записів та інтегрувати свою інформаційну панель із усіма мережами соціальних медіа, з якими підключається Crowdfire. 

19. CoSchedule

Ціни на Crowdfire - зображення 2

Коли ви проводите маркетингову стратегію в соціальних мережах, тематичні активи накопичуються з часом, і стає все важче організувати їх все в одному місці. Але це точно не те завдання, з якою CoSchedule не впорається.

CoSchedule — це інтуїтивно зрозуміла система керування соціальними мережами, яка допоможе вам організувати ваші маркетингові зусилля і заощадити час на створення контенту, взаємодія з підписниками та підвищення впізнаваності бренду. 

Особливості CoSchedule

Платформа має два основні продукти:

  • Маркетинговий календар: попередній перегляд постів, складання розкладу, попереднє планування, аналіз активності аудиторії.
  • Маркетинговий пакет: органайзер календаря, органайзер контенту, органайзер роботи і менеджер активів. 

Організатор активів, зокрема, дозволяє зберігати і індексувати весь ваш контент. Він спрощує ротацію активів і обмін ними між відділами, що може стати в нагоді під час кампаній.

У CoSchedule також є Headline Studio — інструмент, який допомагає оптимізувати заголовки:

Особливості CoSchedule

Джерело: CoSchedule

Ви можете використовувати Headline Studio, щоб зробити публікації LinkedIn та Facebook більш цікавими. 

Ціни на CoSchedule

CoSchedule доступний безкоштовно протягом 14 днів. Тоді у вас є два варіанти вибору:

Ціни на CoSchedule - зображення 1

Джерело: CoSchedule

Якщо ви хочете спробувати Marketing Suite, вам потрібно зв'язатися з CoSchedule, щоб з'ясувати ваш персоналізований план, що також впливає на ціну. 

20. Iconosquare

Ціни на CoSchedule - зображення 2

Метрики соціальних мереж досить доступні — все, що вам потрібно зробити, це зайти на сторінку «Аналітика» в будь-якій соціальній мережі і переглянути свої показники. Але проблема вбудованих інструментів аналітики полягає в тому, що вони не показують жодних розширених показників, які допомогли б вам краще зрозуміти свою присутність в мережі.

Iconosquare — це інструмент звітності, який може спростити для вас розширену аналітику соціальних мереж. Завдяки захоплюючим візуалізацій і пошуку даних в режимі реального часу Iconosquare допомагає малим і середнім підприємствам використовувати показники соціальних мереж в своїх інтересах. 

Особливості Iconosquare

Ось що Iconosquare може зробити для вас:

  • Аналітика. Iconosquare збирає і систематизує показники соціальних мереж Facebook, Instagram, Twitter і LinkedIn. Ви також можете бачити детальну інформацію про залучення, аналітику тегів і згадок.
  • Публікація. Ви можете створити власну бібліотеку контенту і здійснювати масову публікацію в соціальних мережах. Також доступна функція попереднього перегляду стрічки.
  • Моніторинг. Iconosquare допомагає відслідковувати залученість в реальному часі, репутацію бренду і аналізувати активність конкурентів в соціальних мережах. 

Платформа також має спеціальну пропозицію для малого бізнесу, яка включає всі вищезгадані функції плюс планування, оптимізацію та соціальне слухання.

Ціни на Iconosquare

Існує 14-денна безкоштовна пробна версія, якщо ви зацікавлені в Iconosquare, але не готові до участі. Платні плани починаються від 49 доларів на місяць:

Ціни на Iconosquare - зображення 1

Джерело: Iconosquare

План Pro дозволяє підключити лише три профілі соціальних медіа, але цього достатньо для керування соціальними мережами для малого бізнесу або стартапу. 

21. Sprinklr

Ціни на Iconosquare - зображення 2

Повсякденне керування соціальними мережами часто складається з рутинних завдань, які більшість інструментів можуть автоматизувати. Однак коли мова йде про проведення багатоканальних кампаній, вам знадобиться надійне рішення, яке дозволить відстежувати і коригувати ваші зусилля на ходу.

Sprinklr — це рішення для вас, якщо ви плануєте проводити кілька кампаній одночасно. А коли ваш бізнес буде готовий до виходу на міжнародний ринок, ви можете покластися на цю платформу для реалізації міжнародної маркетингової стратегії. 

Особливості Sprinklr

Sprinklr має кілька продуктів, включаючи сучасний інструмент маркетингу та реклами, який пропонує такі функції:

  • командне співпрацю
  • Менеджер активів
  • інтегровані кампанії
  • аналіз ефективності
  • звітність
  • Укладач і менеджер оголошень
  • Виробничі панелі зі списками справ
  • Відстеження репутації бренду

Ви можете поєднати цей інструмент із Social Suite, який включає рішення для соціального прослуховування, публікації та аналітики. 

Ціни на Sprinklr

У Sprinklr немає безкоштовної пробної версії. Інформація про ціни також недоступна. Єдиний спосіб побачити продукт у дії — запросити демонстрацію, під час якої ви зможете дізнатися більше, як Sprinklr може бути корисний і скільки він коштує. 

22. SocialFlow

Ціни на Sprinklr

Важко збільшити число підписників, але ще важче втримати існуючу аудиторію. Ось чому вам необхідно поєднання хорошого контенту і показників соціальних мереж, які допоможуть вам зрозуміти, що утримує вашу аудиторію.

SocialFlow — це рішення для керування соціальними мережами, яке фокусується на утриманні підписників, дозволяючи вам відстежувати рівень відтоку в режимі реального часу. На основі даних і практичних висновків воно допомагає вам створювати контент, який пов'язує вас з вашими підписниками. 

Особливості SocialFlow

Кожен користувач може скористатися трьома продуктами SocialFlow:

  • Публікації: інтегровані RSS-канали, алгоритми прогнозування залученості, редакційний контроль, редагування, планування, панель звітів, що завантажуються звіти.
  • Підписки: дослідження контенту за темами, менеджер аудиторії, карта інтересів.
  • Реклама: спонсоровані редакційні статті, нативний контент, карта інтересів. 

Ви можете використовувати SocialFlow для проведення рекламних кампаній в соціальних мережах — він має інструменти для оптимізації цільової аудиторії, більш інтуїтивно зрозумілий, ніж інтегровані інструменти керування рекламою, і надає більше даних про те, як працюють ваші оголошення. 

Ціни на SocialFlow

Ви можете дізнатися більше про продукти SocialFlow і вибрати індивідуальний план, який відповідає вашим потребам, запланувавши демонстрацію. 

23. Salesforce Social Studio

Ціни на SocialFlow

Salesforce — це бренд, популярний завдяки своєму хмарному CRM-програмному забезпеченню, на базі якого працює безліч інструментів, включаючи платформу для керування соціальними мережами. Це пакет «все в одному», який автоматизує майже всі завдання і дозволяє публікувати повідомлення в декількох соціальних мережах, економлячи час для інших маркетингових заходів.

Одним з найсильніших місць Social Studio є інструмент соціального прослуховування. Він переглядає всі доступні онлайн-канали, щоб проаналізувати, що говорять прихильники вашої галузі і які теми є трендовими, надаючи вам ідеї контенту для більшого залучення. 

Особливості Salesforce Social Studio

Social Studio складається з чотирьох основних продуктів:

  • Соціальне прослуховування — дослідження ринку, відстеження згадок, Social Inbox, дослідження за темами, дослідження аудиторії.
  • Залучення спільнот — аналіз залученості, обслуговування клієнтів через соціальні канали.
  • Публікація — керування контентом, спільна робота в режимі реального часу, аналіз ефективності контенту.
  • Моніторинг — відстеження KPI, аналіз конкурентів, показники ефективності. 

Якщо ви проводите рекламні кампанії або кампанії в соціальних мережах, ви також можете отримати прогнози зростання доходів та візуалізовану схему поточного року:

Особливості Salesforce Social Studio

Джерело: Salesforce Social Studio

Списки справ, відстеження подій та керування контактами також доступні на інформаційній панелі Social Studio. 

Ціни на Salesforce Social Studio

Ви можете спробувати Social Studio, підписавшись на безкоштовну пробну версію, яка надає вам доступ до всіх основних функцій. Щоб отримати більше переваг, вам потрібно вибрати один з наступних тарифних планів:

Ціни на Salesforce Social Studio - зображення 1

Джерело: Salesforce

Цей інструмент досить дорогий у порівнянні з іншими платформами, про які ми згадували, але якщо ви плануєте використовувати соціальні медіа для отримання доходу, це один із найкращих варіантів на ринку. 

24. Shield App

Ціни на Salesforce Social Studio - зображення 2

LinkedIn є однією з кращих соціальних медіа-платформ для брендів B2B. Ви можете використовувати його для створення репутації та впізнаваності бренду в своїй ніші і галузі і завоювання авторитету в якості знає і інноваційного лідера думки.

Як і всі інші платформи соціальних мереж, LinkedIn поставляється з вбудованим інструментом аналітики, який, незважаючи на свою практичність, все ж не дає достатньо даних для того, щоб побачити повну картину. Щоб отримати більше інформації про LinkedIn, вам потрібен Shield, який також працює як мобільний додаток для Android і iOS. 

Особливості Shield App

Цей інструмент робить статистику та аналітику для вашого профілю LinkedIn і має такі функції:

  • Показники вмісту
  • Демографічні показники аудиторії
  • Призначені для користувача мітки контенту
  • Мережева статистика
  • Показники швидкості і тяги
  • Дані в реальному часі

Shield також надає вам дані про аудиторію, необхідні для зростання ваших підписників та покращення загальної присутності у LinkedIn. 

Ціни на Shield App

Додаток Shield має безкоштовну пробну версію, хоча для доступу до нього потрібно надати дані кредитної картки. Але сам додаток дуже доступний — найдешевший план — всього 6 доларів на місяць:

Ціни на Shield App - зображення 1

Джерело: Shield App

Отже, якщо ви стартап SaaS або невелика B2B-компанія, ви можете оптимізувати свою присутність у соціальних мережах за допомогою програми Shield з самого початку. 

25. TweetDeck

Ціни на Shield App - зображення 2

Ми завершимо наш відлік найкращих інструментів керування соціальними медіа для малого та середнього бізнесу за допомогою TweetDeck — однієї з найпопулярніших платформ як для бізнесу В2В, так і В2С. 

Чому?

Це полегшує керування Twitter для розміщення та керування твітами, перегляду профілів та аналізу загальної активності на одному екрані. 

Особливості TweetDeck

Ось що ви можете зробити за допомогою TweetDeck

  • Перегляд домашньої тимчасової шкали
  • Твітнути з певного соціального аккаунта
  • Отримувати повідомлення
  • Дослідити теми
  • Керувати прямими повідомленнями
  • Відстежувати згадки
  • Огляд трендових тим і акаунтів

Ви також можете створити колекцію кураторів твітів та переглянути заздалегідь заплановані публікації перед їх завантаженням. Також можна перевірити активність та аналітику. 

Ціни на TweetDeck

TweetDeck — один з небагатьох безкоштовних інструментів керування соціальними медіа. Все, що вам потрібно зробити, це увійти у свій обліковий запис, і ви негайно під’єднаєтесь до TweetDeck. 

Тепер до вас

Соціальні мережі є невід'ємною частиною будь-якої стратегії цифрового маркетингу. Тому, якщо ви вирішили використовувати їх для розвитку свого бренду, вам необхідно зробити це правильно з самого початку, що означає використання платформи керування соціальними мережами.

Що може зробити для вас таке рішення?

Перш за все, воно робить дані ваших соціальних мереж більш доступними і читаються. Воно також може генерувати ідеї контенту, відстежувати ваші KPI в режимі реального часу. Деякі навіть дозволяють співпрацювати з маркетинговими командами і клієнтами.

Як вибрати відповідну платформу керування соціальними мережами?

Орієнтуйтеся на свої потреби і ресурси. Малі та середні підприємства часто мають обмежений бюджет, тому такі інструменти, як Salesforce, можуть бути досить дорогими. Але переконайтеся, що ви вибрали платформу, яка покриває всі ваші потреби в соціальних мережах і забезпечує вас інформацією про зростання. 

24 кращих інструментів аналізу соціальних мереж на 2021 рік [безкоштовні і платні]

Ось список 24 найкращих засобів для аналітики соціальних мереж на 2021. Цей список створений спеціально для маркетологів, які хочуть підняти свій рівень праці з соціальними мережами.

Вичерпний список метрик соціальних мереж (і шаблон звіту)

Шукаєте найкращі метрики соціальних мереж, щоб включити їх до своїх звітів для соцмереж? Ось вичерпний перелік метрик, а також безплатний шаблон для завантаження.

25 кращих інструментів керування соціальними мережами для SMB [перелік на 2021 рік]

Ми склали список з 25 інструментів керування соціальними мережами для різних розмірів компаній, бюджетів та тощо. Знайдіть інструмент, який краще усього підходить для вас, у нашому списку на 2021 рік
Як провести аудит соціальних мереж за 30 хвилин (+ безкоштовний шаблон)